Wl toys borken blade.

full

het was zelfs in het zuiden France "zoeken na de zon"
en als ze dan was, waren het wel rond 28 graden,
helaas niet veel gevlogen en niet gefilmd,
scandaling, ik weet,
maar ik kijk uit, dat ik in de "late zomer" hier toch wat materiaal krijg
(fantastisch stabiel bij inverdet hoveren, en top met pyros)

Groet
Uwe

Laatst bewerkt door een moderator:
hoi,

yup, het was ook echt een mooie heli... deze foto is van een paar jaar geleden. (vandaar t smile'tje in mn vorige post)
't was een Walkera V450D01. vloog echt heerlijk, maar werd op de duur geplaagd door problemen met rotorkop, lagers e.d. en bij een tweede exemplaar zat een ESC die in brand wilde vliegen...

op de foto is niet te zien dat 't mainframe ook naar de knoppen was. (hij kwam ook vanaf redelijke hoogte als een baksteen uit de lucht).
totall loss dus, en dat had me bijna volledig genezen van het modelbouwvirus...

ben inmiddels overgegaan op Align, en is het modelbouwvirus weer springlevend :)

waren leuke heli's die Walkeras, mooi om mee te vliegen,
maar de werktuig-koffer moest altijd mee, ha ha

Ik heb een V912 WLToys helikopter en het is zeker geen speelgoed.
Een ongelukje is zo gebeurd!:oops:
IMG_4974_zpsthgibrcy.png

Betreft de blades mijne zijn ook BORKEN :p
IMG_4973_zpsqmtmmrmr.jpg

Tja... eigenlijk is het wel speelgoed in die grote maar voorzichtig moet je er wel mee zijn.. maar neem nu bvb een skateboard, toch ergens ook speelgoed en daar zullen ook al wel verschrikkelijke ongelukken mee gebeurd zijn..

Wat ik gewoon wil zeggen is dat er 10.001 dingen gevaarlijk zijn in ons leven, waaronder ook een hoop speelgoed.

Voorzichtig zijn en wat je verstand gebruiken blijft gewoon de boodschap, zowel voor volwassenen als kinderen (en voor volwassenen is het dan de taak om die kinderen hun verstand te laten werken door ze op de mogelijke gevaren te wijzen.. Wat ik helaas wel erg weinig zie in de modelvliegwereld... en dat is pas echt spijtig.)

Back