"Het eigenwijze bij jou zit 'em in de opvatting dat je ook wel zonder tape af kunt. Dat is bij deze vliegtuigen nou net niet het geval. Dat wil zeggen, eigenlijk zou je er een koolstof buis doorheen moeten steken om ze nog beter bestand te maken tegen de g-krachten"
Wie heeft het hier over G-krachten? Het gaat hier om het vervormen van de vleugel. Owja, ik was even vergeten dat de vleugel alleen vliegt met een bal tape. "omdat 't zo hoord"
Wijsneus
"Dan kun je alle ervaring van de wereld hebben en 100x beter menen te vliegen dan ik, het ging mij puur en alleen om jou 'knoeitape verhaal'."
Wie zegt dat nou!- heb ik gezegd dat ik beter kan vliegen dan jou? Hoe kom je daar nou bij
Prachtig dit, ik zit met een kleine duimzuiger te praten..
"Je kunt het ook op een normale manier doen hoor. Groen licht rechts, rood licht links. Met name onder de vleugel is het zinvol om verlichting te bouwen en laten we wel wezen je hebt kanalen zat en ook ruimte over om verlichting te installeren op zo'n vleugel. Die zichtbaarheid is prettig, ook al heb je met FPV gewoon een nachtcamera nodig om in het (schemer)donker te kunnen vliegen en halen leds uiteraard niets uit"
Jij draait je verhalen net als een kleuter om. Eerst roep je dat je er leds onder moet hangen voor het verbeteren van je zicht op je kist, En nu begin je ineens over nacht vliegen? met camera's die persé nodig zijn om in het donker wat te kunnen zien? nee hoor daar zijn geen speciale camera's voor nodig.
Weer zo'n meepraat verhaal over iets waar je geen kaas van hebt gegeten
"Ik zeg ook niet dat je er een vliegende disco lamp van moet maken hè, dus laten we alsjeblieft naast eigenwijs niet ook nog eens bijdehand gaan worden en zaken lezen die ik nooit geschreven heb.

"
Heb ik gezegt dat jij dat hebt gezegd? waar haal je dat nou vandaan? lees eens terug. Er staat nergens dat jij hebt gezegt dat het dan een circustent word.
Nu roep je weer iets wat dus niet waar is. IK heb dat gezegd, niet jij.
Moedeloos word je daar van.
"Het blijkt wel weer dat er veel mensen met te grote tenen en grote ego's schrijven op fora, terwijl uit hun posts blijkt dat ze eigenlijk niet goed geslaagd zijn in bijvoorbeeld het bouwen van een FPV vliegtuig in de eerste plaats en vervolgens het toestel maar de schuld geven (zie jou post van 19 november 2010 12:39 )"
De vleugel vloog prima! waar haal je die onzin nou weer vandaan? wijsneus. Alleen vind ik het géén geschikt platform voor het FPV vliegen. Dat was het antwoord op protoype zijn vraag.
"De keuze van electronica, de bouw en alles wat er bij komt kijken maakt het gewoon niet eenvoudig om van zo'n vleugel een FPV machine te maken. Naar mijn idee zit je desondanks fout te denken dat dit vooral en alleen aan het ontwerp of de grootte van de vleugel ligt. Je hebt al FPV sets van maar een paar tiental gram wat echt heel weinig is ten opzichte van je complete vleugel. Een extra accu voor de stroomvoorziening zal misschien zelfs het meeste gewicht zijn, dus je zult inderdaad een iets kortere vliegtijd voor lief moeten nemen. Een gewicht van zo'n 40 á 50 gr moet zelfs op een Swift 2 wel te doen zijn en dan kun je met een 100mah 3s zo'n uur vliegen met je FPV gear.
haha..Ook hieruit lees je weer wat je er nog geen kaas van hebt gegeten. je vliegt niet eens FPV, en begint hier dingen over het FPV vliegen te roepen.
Verschrikkelijk irritant is dat. Heb je een Wolf K1- 120cm gehad? Vlieg je FPV? nee! Praat er dan ook niet over!
"Het is overigens niet voor niets dat ik eerder al begon over die Twinstar die nog liftvermogen over heeft voor bijvoorbeeld wat zwaardere FPV gear en die ook niet zo nauw reageerd op een 'verplaatsing' van het zwaartepunt."
Jup, een twinstar is een vliegende drol voor de beginners, maar niet met het fungehalte waar prototype naar opzoek was. Althans, het lijkt mij dat als hij interesse heeft in een vliegende vleugel, niet gaat kijken naar een twinstar
Het probleem met jou is, is dat je maar blijft praten. Blijft praten over dingen die je zelf niet hebt gehad. Blijft praten over dingen waar je geen kaas van hebt gegeten.
Opzich is dat geen probleem, alleen vind ik het verschrikkelijk irritant dat er voordat je het weet beginners op een verkeerd been worden gezet door type's zoals jij.
Die het denken allemaal te weten terwijl ze er nog geen kaas van hebben gegeten.
Maargoed, dit was mijn laatste post. Natuurlijk wilt zo'n type als jij nog even het laatste word hebben, dus typ vooral een reactie

. Reageren zal ik niet meer.