eclipse86 8 feb 2008 #41 ik heb da paars ook met een 7x4 apc erop zitten. het zal wellicht niet zo hard gaan als mijn vorig fietsbelleke(zo een gouden, de eerste versies) greetz succes ermee, rekening houden met CG!!
ik heb da paars ook met een 7x4 apc erop zitten. het zal wellicht niet zo hard gaan als mijn vorig fietsbelleke(zo een gouden, de eerste versies) greetz succes ermee, rekening houden met CG!!
A Acropilot Guest 8 feb 2008 #42 die zit er bij mij ook op, gaat lekker vlot, den esc is denkik gewoon 12 ampere, prop is inderdaad 7x4
die zit er bij mij ook op, gaat lekker vlot, den esc is denkik gewoon 12 ampere, prop is inderdaad 7x4
WeZZe 8 feb 2008 #43 Tis wel nog simpeler,de motor diek heb gekocht Maar als daar die esc van 12amp op past ga ik er morgen om.
Tis wel nog simpeler,de motor diek heb gekocht Maar als daar die esc van 12amp op past ga ik er morgen om.
Harold PH-SAM 10 feb 2008 #44 Niet alle fietsbellen kan je in "duw" gebruiken. Kijk even of er geen gekke dingen gebeuren met de lagers als je tegen de as duwt.
Niet alle fietsbellen kan je in "duw" gebruiken. Kijk even of er geen gekke dingen gebeuren met de lagers als je tegen de as duwt.
Airbus 10 feb 2008 #45 ja idd... ik denk ook dat die 1611kv paarse moter ook wat te weinig power zou geven voor die nuri..