Woon je in Belgie, dicht aan de Nederlandse grens?... dan HELP alstublieft!!!!!

Beste Belg,

Ik heb een probleem met een zending uit Duitsland (erg mooie extra 260 50cc), deze kan ineens niet meer naar Nederland worden verstuurd (of het gaat een vermogen kosten)! Maar Belgie is geen probleem! Is iemand zo vriendelijk mij uit de brand te helpen en de kist aan te nemen, ik kom hem dan zo snel mogelijk weer ophalen.

Ik kom zelf uit Rotterdam, misschien heb je nog iets nodig uit Rotterdam? :mrgreen:

Alvast bedankt!

Roel

In nederland kennen ze 'pakjesgemak'.. dat houdt in dat je een punt opgeeft (postkantoor, postagenschap, balie in supermarkt) waar ze het pakketje kunnen neerleggen, waar jij het afhaalt.

Kan dat in België ook niet? Dat je het laat versturen naar een postkantoor vlakbij de grens..

In nederland kennen ze 'pakjesgemak'.. dat houdt in dat je een punt opgeeft (postkantoor, postagenschap, balie in supermarkt) waar ze het pakketje kunnen neerleggen, waar jij het afhaalt.

Kan dat in België ook niet? Dat je het laat versturen naar een postkantoor vlakbij de grens..

Pakjesgemak? hehe... wordt wel een doos van 15kilo, 180x50x50!

Maar zal eens kijken!

ik woon vlak bij de grens tussen breda en Antwerpen

dicht genoeg ?

Ik woon 5 km van de nederlandse grens maar dan bij Stein (NL) (dat is verder van rotterdam dan antwerpen) maar dan kun je hem nog beter naar Duitsland laten sturen (van af hier nog geen 20km) en dat scheelt behoorlijk in verzend kosten (als ik iets koop op ebay duitsland laat ik dat bijna altijd bij kennissen aankomen in duitsland scheelt veel in verzend kosten)

Ik woon 5 km van de nederlandse grens maar dan bij Stein (NL) (dat is verder van rotterdam dan antwerpen) maar dan kun je hem nog beter naar Duitsland laten sturen (van af hier nog geen 20km) en dat scheelt behoorlijk in verzend kosten (als ik iets koop op ebay duitsland laat ik dat bijna altijd bij kennissen aankomen in duitsland scheelt veel in verzend kosten)

Thanks voor je aanbod! De kosten doen er voor mij niet zo toe, die heb ik toch al betaald, dus probeer iets dat zo dichtbij mogelijk is, om benzine kosten te besparen...

Goed dat men elkaar zo kan helpen!!

p.s. had hem ook voor je mee kunnen nemen, werk dicht bij de Belgische grens en kom langs Rotterdam!!!

Ik heb hem, ziet er perfect uit! Zonder kleerscheuren aangekomen! :mrgreen:

3w_Flyer ik heb een taart voor je achtergelaten! Dank dank dank... :worship:

hij was er zo snel mee weg dat ikzelf niet eens de inhoud van de doos heb kunnen zien.

ik hoop dat als ik vannacht thuis ben van werken er nog taart over is.

veel plezier met je kist.

Back