Worldcup lijnbesturing Bitteveld "Nieuw MTR RECORD&quot

Discussie in 'Lijnbesturing' gestart door Owen, 1 mei 2006.

  1. Owen

    Owen

    Lid geworden:
    29 sep 2005
    Berichten:
    762
    Locatie:
    Broek op langedijk
    Afgelopen weekend 29 en 30 april is er een worldcup gevlogen in alle klasse in Bitteveld (Duitsland).

    Erg gezellig weekend achter de rug :p
    Stefan en ik hebben de kwalificatie tijd in MTR opgeschroeft naar 3.49 min met 3 pitstops. Zonde was de pitstop in de 96ste ronde, anders hadden we mischien nog net ergens in de 3.20 min uit gekomen. Uiteindelijk 3de plaats in de finale

    Loet en Monique een nieuw persoonlijk record met 4.04 min en een 2de plaats in de finale, vlak achter Holtzermann die de finale wist te winnen.

    Ik ben nog wel benieuwd naar de uitslag in F2D, wij waren al weg toen de wedstrijd nog gevlogen werd. Het je uiteindelijk gewonnen Loet???

    Bubbelt de brandstof nog Loet?

    Oh en Rob Olijve/ Frits natuurlijk ook gefeliciteerd met de 3de plaats in F2F.
     
  2. woldlake

    woldlake

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    320
    Locatie:
    B 52° 24' L 5° 53'
    Ja ben ik ook wel benieuwd na hoe de combatters het er van af gebracht hebben.
    Verder een erg leuk en leerzaam weekend gehad :lol:
    en veel LOL vanzelf
     
  3. Owen

    Owen

    Lid geworden:
    29 sep 2005
    Berichten:
    762
    Locatie:
    Broek op langedijk
    Oh en natuurlijk weer 3 nieuwe MTR teams aanwezig.
    Waarvan 1 junior team, dat ondanks een crash een hoop lol heeft gehad, en er de volgende keer zeker weer bij is.
    Een ander nieuw team uit Oostenrijk (oud combatter als piloot geloof ik) maakte wel een spectaculaire pitstop :p Dit was voor het eerst dat ik een miniteamracer via een wingover loodrecht van boven precies zijn eigen pitbox in zag vliegen :)
    Opnieuw starten was wel een beetje moeilijk nadat de pitman eindelijk de motor had gevonden onder de berg houtsnippers...

    De sport heeft nog nooit zo in de lift gezeten als het laatste jaar.
     
  4. Loet Wakkerman

    Loet Wakkerman

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    3.034
    Locatie:
    Huissen
    Ja, ja, de wedstrijd heb ik weten te winnen. Monique is 4de geworden.
    We hadden natuurlijk bij MiniTR veel sneller kunnen zijn maar onze inspanningen bij combat hebben ons de spreekwoordelijke das om gedaan.

    Veel plezier, vreemde dromen over het mengen van dieselbrandstof en natte knieen in mijn broek van het kruipen.
    Toen we vanochtend (maandag) opstonden was de lucht blauw en dus de korte broek aan en inpakken. Lekker de hele dag in de zon zitten auto rijden totdat we bij de grens kwamen.

    Fred nog hartelijk dank voor de brandstof (van het type raketbrandstof). We vlogen 2 sekonden per 10 ronden sneller dan normaal.
    Jammer dat dat duitse team toch de finale wisten te winnen. Die hadden slechts 3 stops nodig in de 200 ronden.

    En Fred, ik heb het perfecte spoelmiddel gevonden om de motoren van roesten te weerhouden. Dit is namelijk de brandstof van...... :oops:

    Ja, en nu op weg naar de 3 minuut 30 grens en dat gaat lukken volgend jaar.
     
  5. woldlake

    woldlake

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    320
    Locatie:
    B 52° 24' L 5° 53'
    Zelfs daarvoor durf ik het niet te gebruiken :lol: :lol:
     
  6. Owen

    Owen

    Lid geworden:
    29 sep 2005
    Berichten:
    762
    Locatie:
    Broek op langedijk
     
  7. Loet Wakkerman

    Loet Wakkerman

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    3.034
    Locatie:
    Huissen
    Waarvoor dan wel?? Als drankje voor je schoonmoeder b.v. :D

    Die 4 mm venturi ben ik dus mooi aan jullie kwijt en moet een nieuwe maken voor mijzelf. Ik dacht aan een 3.8 en dan heb je hopelijk niet 3 stops nodig.

    Ik zal deze winter een hele range maken voor belangstellenden, graag wel opgeven wat je wilt hebben.

    WIELTJES TE KOOP VOOR EEN MOOIE RONDE PRIJS :D

    En zonder gekheid. Ik ben erg trots op het team Owen/Stefan. Jammer dat ze ons geen partij konden geven in de finale.
     
  8. Owen

    Owen

    Lid geworden:
    29 sep 2005
    Berichten:
    762
    Locatie:
    Broek op langedijk
    Hou je er wel rekening mee dat Fred zijn schoonmoeder mijn moeder is?!? :p 8)

    Wie zegt dat wij met 4 mm hebben gevlogen?
    Ja idd wel jammer van de finale. Ik weet nu hoe frustrerend een pitstop van 2 minuten is. :evil: Nou ja, volgende maand weer een kans...
     
  9. Loet Wakkerman

    Loet Wakkerman

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    3.034
    Locatie:
    Huissen
    Ik dacht dat Fred zijn schoonmoeder de oma was van Stefan en dus de moeder van Fred zijn vrouw waar jij weer de broer van bent. toch....

    Maar om eerlijk te zijn: ik weet dat Fred zijn schoonmoeder jouw moeder is maar dacht dat de bedoelde brandstof niet schadelijk kan zijn voor menselijk gebruik. Voor motoren wel is gebleken.

    Bij die 3.49 wel maar in de finale eerlijk gezegd geen idee, ik weet wel dat het record handvatwerpen nu in het bezit is van Stefan... :D
    Ik heb wel jullie finale-training gezien en jullie vlogen daar 18.6/10

    Waar dan? Bedoel je Sebnitz of mis ik wat??
     
  10. Owen

    Owen

    Lid geworden:
    29 sep 2005
    Berichten:
    762
    Locatie:
    Broek op langedijk
    Ja met goed getrainde armen kan je ver gooien he :)

    Ja Sebnitz en er werd geloof ik een vriendschappelijk wedstrijdje gevlogen in Gorinchem op de AirFightersClub tijdens hun 40 jarig bestaan: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=34235.
     
  11. woldlake

    woldlake

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    320
    Locatie:
    B 52° 24' L 5° 53'
    Gaan we daar ook teamracen leuk mag ik ook mee :lol:
     
  12. Owen

    Owen

    Lid geworden:
    29 sep 2005
    Berichten:
    762
    Locatie:
    Broek op langedijk
    Die vraag is meer relevant als je hem richt naar Stefan zijn moeder dan aan ons :p :p :p 8)
     
  13. woldlake

    woldlake

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    320
    Locatie:
    B 52° 24' L 5° 53'

    Die is al omgeluld hahahahhahahaha
    Trouwens weet je al hoe oud je word loet
     
  14. Owen

    Owen

    Lid geworden:
    29 sep 2005
    Berichten:
    762
    Locatie:
    Broek op langedijk
    Lijkt me een gezellige optie dan.
    Tis een wedstrijd in nederland, dus kunnen we er mooi een trainingsweekend van maken voor de nieuwe regelementen.
     
  15. woldlake

    woldlake

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    320
    Locatie:
    B 52° 24' L 5° 53'
    Ok dan zal ik het gif vast gaan voormengen
    8)
     
  16. Owen

    Owen

    Lid geworden:
    29 sep 2005
    Berichten:
    762
    Locatie:
    Broek op langedijk
    Moet ik het geheime flesje weer ff vol laten zeik*n? :p
     
  17. woldlake

    woldlake

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    320
    Locatie:
    B 52° 24' L 5° 53'
    Ja moet die maagd van 18 weer eff opsporen daar heb ik de ochtend zeik van nodig 8)
     
  18. Owen

    Owen

    Lid geworden:
    29 sep 2005
    Berichten:
    762
    Locatie:
    Broek op langedijk
    Ja en dan op de eerste dag van d'r 18de jaar was het beste toch?
    18 jaar... geen wonder dat het spul zo zeldzaam is ;)
     
  19. woldlake

    woldlake

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    320
    Locatie:
    B 52° 24' L 5° 53'
    Ik heb eens na gedacht ja ik weet het valt niet mee voor mij.
    Als Loet nou eens op zoek gaat naar die 18 jarige en eff aftapt
    kan ik hier bezig om de rest bij elkaar te krijgen.
     
  20. Loet Wakkerman

    Loet Wakkerman

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    3.034
    Locatie:
    Huissen
    Waarom ik nou weer, ik houd me bezig met de motortjes anders zou je nog steeds boven de 6 minuten vliegen :D :D En ik werk ook nog dus ik heb niet alle tijd van de wereld. :wink:

    Ik heb niet begrepen of jullie nu wel of niet naar Sebnitz gaan. Let op, want het inschrijfgeld is vrij hoog. Daarentegen is het wel een vreselijke mooie omgeving en de vrouwen kunnen lekker shoppen in Tsjechie 2 km verderop. :banana:
    En het is maar 200 km verder dan Bitterfeld dus dat kan het probleem niet zijn. :D

    Monique is het al eens gelukt om een combat te laten crashen 1 meter naast 3 wedstrijdvliegende teamracepiloten. Misschien iets om op zo'n moment het wereldrecord handvatwerpen te verbeteren voor Stefan als het weer gebeurd. :p
     

Deel Deze Pagina