Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hoi,
ik zal morgen eens de NGV recht afdraaien, en kijken hoeveel ik overhoud. Zover ik nu al kan zien is de positie van de ring al anders. Ik weet niet of het verlengen van de behuizing (een mm ofso) een probleem kan vormen? Het is inderdaad niet erg netjes van wren, maar misschien is het een foutje. De rand is trouwens ook minder hoog dan van die ik eerst had.
Ook nog even iets anders. Toen ik de andere onderdelen besteld had, had ik een gasgenerator turbinewiel gekocht. Ook had ik ooit hier een foto gepost van de twee wielen naast elkaar. Toen ik er vanmiddag er even naar keek, viel me op dat mijn turbine wiel meer leek op de linker, diegene met de scherpste hoek. Als ik me niet vergis is dat toch het thrust turbine wiel? edit: niet dus
Gr. Rik
ff Ger
het is geen inconel het is een hitten bestendig rvs soort wat wren er voor gebruikt
je kan het ook lassen geen probleem maar je moet wel wetten hoe rik als je hulp nodig heb hoor ik het wel
Gr Limme
de rand heeft ie wel nodig wat daar moet het freepower gedeelte aan vast geschroeft worden.
Hier de foto's van deze dag. De NGV lijkt me goed gekomen te zijn. Ik heb gekozen om de rand te persen, dat ging goed. De positie van de ring is 1 mm verder naar buiten schat ik. Ik heb ook de frontdeksel binnenkant nu uitgefreesd met een 12 mm balneus frees.
Morgen begin ik denk ik aan de diffusor
Groeten Rik
ja jaap zei:He gelukkig ik was al helemaal van slag kerel
Gr Japioooooooooo