@Mart.
Oppassen wat je zegt hier, ze lezen allemaal mee :wink: laat de ............. het zelf maar uitvogelen en doe zoiets voor Rik bij voorkeur via PB of Email.
Ger.
Hoi, ben daar niet helemaal mee eens mannen

Het lijkt me juist bemoedigend om iedereen zo te kunnen helpen en als je aan zo'n discussie forum meedoet weet je dat donders goed. Ik weet nog goed toen ik zelf ook maar net met dit spul begon zo'n 18 jaar geleden, je staat te popelen en probeert overal je info te vinden. 15 Jaar geleden was het helemaal zo'n "elite wereld", kijk maar naar het pulsejet tijdperk daarvoor, iedereen voorzich en je mocht niets weten. Nu is dat gelukkig wel anders en ben ik zelf ook voorstander om iedereen op welke manier dan ook te helpen. Ik schroom dan ook niet om elke info met iedereen te delen met als enige voorwaarde dat anderen dat dan ook doen zodat we allemaal blij zijn.....

Copycats hou je tóch niet tegen, ze sleutelen uiteindelijk het eindproduct van JC/AMT/MW open en komen er dan wel weer achter. Ik hoop dat het open karakter van zo'n forum dan ook blijft bestaan, degene die geheimen hebben zijn hier toch niet te vinden.....hoop ik.
Maar goed,

Groetjes,
Gerald