Ok dan, na veel aandringen van Capt. Jozzie eindelijk een Post van Jeff.
Leuk die initiatieven om het F5B/F5F gebeuren hier in NL weer van de grond te krijgen. Zelf heb ik nooit aan F5B meegedaan voornamelijk omdat het toen best een prijzige grap was met die dure motoren met een vertraging en packs van 27 cellen... etc etc. Veel hotliners had je toen nog niet, meer de Skippy´s, Medusa´s etc. (heb zelf nog een prima vliegende 10 cellen Skippy.)
Maar nu met huidige technologische en prijstechnische ontwikkelingen wordt het allemaal een stuk interessanter en beter bereikbaar.
Ik wacht (zucht al zooo lang hahahaha Jos..) op mijn S15, die Jos al die tijd aan het prepareren is.. nou het moet me wel een pronkstukje worden na 1,5 jaar sleutelen eraan... geintje Jos.
Maar ik heb hem meer genomen en uitgekozen omdat ik gewoon een lekkere speerbak wil hebben, maar hoef niet tot het uiterste daarmee te gaan. Dus een S15, met een Neu 1509 (geloof ik) met een 4S pakketje is ruim voldoende voor het... What the F.. was that!!! effect op de velden...
Wedstrijden: Tja daar probeert Jos me al een tijd voor om te krijgen, maar eerlijk gezegd is het mij daar niet om te doen. Heb jaren geleden actief meegedaan aan de KNVvl elektroduur wedstrijden en het zelfs zonder één dag trainen tot een tweede plaats overall weten te schoppen, en toen hadden we nog makkelijk 12-15 deelnemers.
Maar ik had het er toen niet voor over om er echt voor te gaan, wat dus inhoudt, veel trainen, en div. kisten (een A en B kist) voor de div. weerstypen etc etc.
Een keer meedoen wil ik best wel, en als het uitkomt dan kom ik 19 Juli naar Stompetoren om mee te doen. Als ik m´n S15 dan eens heb...
Sportieve groetjes, Jeff.