X ALDI: kolomboormachine, ladenkastje,schappenrek,schroevendraaiers,bedwarme r

Zeg jij het maar dan, voor welke tak van sport dit bericht niet zinvol is, voor varen, vliegen of rijden? Waar had ik het niet moet posten? Wie van de drie kan er niet zijn voordeel mee doen? Eén bericht plaatsen kost mij ook nog eens minder tijd.

Kijk eerst wat verder/langer rond op het forum voor je kritiek levert a.u.b. En val de moderatoren er niet mee lastig, dit is niet de eerste keer dat ik zo'n bericht plaats.

Misschien dat jij op 48jarige leeftijd nog geilt op veel berichten, ik met mijn 47 jaar in ieder geval niet.

Laatst bewerkt:
Zeg jij het maar dan, voor welke tak van sport dit bericht niet zinvol is, voor varen, vliegen of rijden? Waar had ik het niet moet posten? Wie van de drie kan er niet zijn voordeel mee doen? Eén bericht plaatsen kost mij ook nog eens minder tijd.

Kijk eerst wat verder/langer rond op het forum voor je kritiek levert a.u.b. En val de moderatoren er niet mee lastig, dit is niet de eerste keer dat ik zo'n bericht plaats.

Daar ligt precies de angel. Ik val niemand lastig, maar herhaal svp niet wat al eerder gepost is. Drie berichten oprij over hetzelfde onderwerp lijkt me een beetje verdreven. Voor wat betreft mijn visie: BH Tshirts van de Aldi (zo heten die dingen) zijn niet mijn favoriete lingerie voor mijn voorkeursgeslacht, maar dat terzijde...

loges

@ Loges: juist wel herhalen in andere (sub)forums. Er zijn mensen (zoals ik) die hebben ingesteld dat bepaalde (sub)forums niet weergegeven worden, en wel geinteresseerd zijn in dit soort aanbiedingen.

Cor

Waarom niet overal posten? Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 tak van onze hobby geen schroevendraaier gebruikt, of waar het niet handig is om een mooie opbergplek te hebben.

Gewoon iedereen laten weten, want daar besparen wij misschien met zijn allen een hoop geld mee.

vanwaar die drukte?

ik vind het een waardevolle post voor iedereen en voor elke categorie modelbouw.

...Drie berichten oprij over hetzelfde onderwerp lijkt me een beetje verdreven ...
Ze staan niet op rij, ze staan onder varen, vliegen en rjiden. Als je de 'nieuwe berichten' functie gebruikt, staan ze (in eerste instantie) op rij, en je kunt ook niet zien dat ze bij de verschillende takken van sport staan.

Ze staan niet op rij, ze staan onder varen, vliegen en rjiden. Als je de 'nieuwe berichten' functie gebruikt, staan ze (in eerste instantie) op rij, en je kunt ook niet zien dat ze bij de verschillende takken van sport staan.

OK misschien wat te heftig gereageerd. was niet zozeer de bedoeling. ik zag 3 berichten, dezelfde onder elkaar op de homepage, me niet realiserend dat dit voor verschillende disciplines was bedoeld.
Enne, ik lig liever tegen een tshirtbh aan dan onder de boorkolom....

loges

Back