X-Ray Goes Nitro!!!

• Topicstarter Topicstarter Blade_3
  • Startdatum Startdatum
B

Blade_3

Guest
hier het bericht van X-Ray!!! :D

Dear XRAY News Subscriber,

After the hugely successful introduction of the brand new 1/18 micro car M18, we
have another hot and extremely exciting news flash for you.

XRAY has for a long time been working very hard on several new projects, and the
first new project to be released in 2004 is something completely new. something
completely exciting. something completely fascinating.

something that will permeate the very air when running.

After being so successful in electric model racing cars, XRAY prepares to set
new standards in the nitro market.

Prepare for an exciting ride, now it is going to be a nitro ride.

XRAY goes NITRO!
Find out more information at the XRAY homepage at www.teamxray.com We will bring
you more detailed information early next year.

We wish you the very best in this holiday season, and look forward to bringing
you more exciting XRAY news in New Year 2004!

XRAY MODEL RACING CARS

www.teamxray.com

info@teamxray.com

XRAY:::.T:h:e:::a:r:t:::o:f:::p:e:r:f:o:r:m:a:n:c:e:::....

XRAY is a member of myTSN.com

Wat zal het worden!!, een MT, een Buggy??

't zal wel een touring car worden.. maar 'k weet niet wat daar zo bijzonder aan zal zijn, als 't echt iets nieuws zal zijn moet 't een soort van nieuwe klasse worden die iets nieuws in zich heeft...

ben erg benieuwd, we zullen er alleen wel lang op moeten wachten gok ik :)

nou ik denk dat het een onroad wordt. X-ray heeft op dit gebied namelijk veel ervaring en het merk is meer voor de serieuze rijders (wedstrijdrijders bedoel ik). Het zal wel een 200mm touring worden.

Ik heb tegenwoordig het idee dat sommigen denken dat een rc auto per definitie een offroad (MT) is :wink: Vergeet de onroads niet he, want dit is minstens zo spectaculair :P

Helemaal mee een Dirk Jan ,

De onroads zijn cool :)
Maar offroad is ook wel 'lachen' hoor

_cyclops_ zei:
't zal wel een touring car worden.. maar 'k weet niet wat daar zo bijzonder aan zal zijn, als 't echt iets nieuws zal zijn moet 't een soort van nieuwe klasse worden die iets nieuws in zich heeft...

Niet goed opgelet :)
"Hint, it is not a touring" aan het eind van de demo.

Als het geen touring wordt, wat dan wel ?
De enige on-road wat nog kan is een 1:8 en gezien de nauwe samenwerking met Serpent......
Of gaan ze een nieuwe brandstofklasse neerzetten ?

Maar ja, dan zal het wel een ofroad of misschien een Rallygame worden. Rallygame is hier in nederland niet zo bekend maar zijn heel erg populair in Italie en omstreken, het is eigenlijk een 1:8 onroad met andere (gewoon rubberen) banden waarmee de auto ook iets hoger komt en dus overal mee te rijden is.

Of misschien een Nitro M18 :P (WWS heeft immers ook een Nitro 1:18 )

blade_3 zei:
hier het bericht van X-Ray!!! :D

something that will permeate the very air when running.

hmm, hebben jullie wel gelezen!?, dit ding gaat dus door de lucht... zeker geen on-road, en met very, betekend het dus dat ie een flink stuk de lucht ingaat..

mischien gaan ze wel een heli of een vliegtuig maken, maar ff zonder gein, k ben benieuwd

ja echt wel! maar aan de motor t zienaan het einde van de demo is het een auto... :-) offroad hopelijk!!

Rick

ik heb een idee, ik zal eens kijken of ik meer informatie kan loskrijgen...

fff mailtje sturen, ik houd jullie op de hoogte..

Roelof zei:
_cyclops_ zei:

Niet goed opgelet :)
"Hint, it is not a touring" aan het eind van de demo.

Als het geen touring wordt, wat dan wel ?
De enige on-road wat nog kan is een 1:8 en gezien de nauwe samenwerking met Serpent......
Of gaan ze een nieuwe brandstofklasse neerzetten ?

Maar ja, dan zal het wel een ofroad of misschien een Rallygame worden. Rallygame is hier in nederland niet zo bekend maar zijn heel erg populair in Italie en omstreken, het is eigenlijk een 1:8 onroad met andere (gewoon rubberen) banden waarmee de auto ook iets hoger komt en dus overal mee te rijden is.

Of misschien een Nitro M18 :P (WWS heeft immers ook een Nitro 1:18 )

ja, sorry, 'k zit idd niet op te letten..

'k denk niet dat 't een 1:18 nitro wordt, das allemaal wel erg klein.. 1:12 nitro misschien?
Verder kan 'k erg moeilijk iets anders verzinnen wat nieuw en bijzonder is met nitro :)

mischien wel een boot :lol:
its a plane no man its a boot NO its a eagle
LIJP

ik denk persoonlijk dat het een buggy is. eentje met veel hi-tec onderdelen... is wel iets voor X-Ray, ik kan al schatten hoe hij er ongeveer eruit gaat zien.. veel alu, en carbon, met een aandrijving als die van de m18, met een sterke 2,5cc voor de profs.

Ik ben erg benieuwd. Ik denk dat ze wel bij auto's blijven trouwens. Daarmee staan ze bekend. Misschien inderdaad een 1/12 auto. Ik kan er alleen niet helemaal achterkomen wat "Permeate" betekent... Ik geloof dat het doordringen is, maar ik kan het fout hebben...

Misschien dus toch een dragster :P

ik ga met Dirk Jan mee, ik denk ook een 1:8 buggy, ze gaan niet voor populairiteit maar voor prestatie!!!

Back