X-Ray Goes Nitro!!!

• Topicstarter Topicstarter Blade_3
  • Startdatum Startdatum
Ik denk ook dat het een Buggy zal worden. X-Ray maakt auto's voor competitiedoeleinden. Niet om zomaar wat mee te bashen. Dat doet 99% van de MT bezitters wel...

Greetzz, Robbert

Ach herman doe s niet zo overkilllllll ghegheghe, Maar denk wel dat het offroad word.. en buggy, maar het kan natuurlijk ook een onderzeeertje zijn :mrgreen: hahaha, Maar denk wel 1:8 Ik hoop het tenminste. wnneer zeggen ze het eindelijk dan??????

Dirk Jan zei:
het is hier en daar al bekend gemaakt dat het een 1:8 race buggy wordt. 99% zeker :twisted:

Zou kunnen, als het een vliegend iets moet worden en geschikt is voor een serieuze competitie kom je uit bij de 1:8 buggy's

Dirk Jan zei:
het is hier en daar al bekend gemaakt dat het een 1:8 race buggy wordt. 99% zeker :twisted:

dus jij wist het stiekem al? :twisted:
waar haal jij dat soort info vandaan?

wat 'k wel vreemd vindt is dat een 1:8 buggy niet iets nieuws is of geen andere class.... 'k geloof wel dat x-ray er een mooie van zal neerzetten en dat 't zeker een top model wordt, maar 'k begrijp niet waarom ze dan zo doen over iets revolutionairs.....

_cyclops_ zei:
wat 'k wel vreemd vindt is dat een 1:8 buggy niet iets nieuws is of geen andere class.... 'k geloof wel dat x-ray er een mooie van zal neerzetten en dat 't zeker een top model wordt, maar 'k begrijp niet waarom ze dan zo doen over iets revolutionairs.....

ja dat moeten we natuurlijk even afwachten of het echt zo revolutionair is als ze beloven. :roll:

ze doen het met nitro misschien is dat voor hun al revolutionair genoeg :twisted:

ik was vandaag bij speedlane en daar kwamen een paar nieuwe schumacher auto's binnen (1:8 buggy's) en die waren moooi!!!! standaard carbon radioplaat en niet van die dogbones maar van die andere dingen die je vaak als upgrade kan kopen en hij's nog goedkoper als die 1:8 van kyosho!!

Wat voor andere dingen :roll: ?

En weet je misschien hoe die wagen heet ?

Ah, Kruiskoppelingen..:D

Zijn veel beter ja.

Nu maar w88 wat het wordt dan :)

plaatje van de schumacher swift
prod171.jpg

compleet met zender (en alles op het plaatje) voor € 434,95

ja NOU EN :P LOL

wat maakt het uit je kan ook nieuws over een adner merk posten hoef je niet een nieuw topic te openen

Nou, dat zou in het kader van overzichtelijkheid en latere inzichtelijkheid van de database natuurlijk wel wenselijk zijn. Afsplitsen maar.......

nou t'was meer een tussendoortje denk ik, zo spectaculair is het nu ook weer niet...

Back