na jaren electro bouwen en vliegen lijkt dit toch ook wel heel leuk allemaal. Na wat orientatie en ook gelet op de beperkte ruimte in de auto heb ik eerst maar besloten voor de 'klasse' met de meer bescheiden vleugelspan. Een xray micro is het geworden, maar dan wel die met rolroeren. Uiteraard wil je het vervolgens binnen een dag in huis hebben, maar dat valt dan weer even tegen. Nog 3 weken wachten, maar de bouwhandleiding is te downloaden, dus die kan ik alvast eens doornemen.
Uiteraard ook dit forum aandachtig doorgenomen. Als buitenstaander lees je dan toch wel heel bijzondere dingen: 120kmpu bij het gooien, maar wel de achterste roeren (deels) met een torsieveertje bedienen. het zal best in de praktijk werken, maar als je het voor het eerst leest dan frons je toch wel even.
Zodra de 'bouw' (assemblage) begint, dan zal ik wel even wat foto's posten
Marc
Uiteraard ook dit forum aandachtig doorgenomen. Als buitenstaander lees je dan toch wel heel bijzondere dingen: 120kmpu bij het gooien, maar wel de achterste roeren (deels) met een torsieveertje bedienen. het zal best in de praktijk werken, maar als je het voor het eerst leest dan frons je toch wel even.
Zodra de 'bouw' (assemblage) begint, dan zal ik wel even wat foto's posten
Marc