x-twin onderdelen kopen

ja mensen kom niet af met die zoekfunctie ik heb het gebruikt maar vind geen nummer voor te bestellen ofzo.

Maar het zit zo ik heb bij mijn x-twin gemerkt dat de linker motor veel minder hard draait dan de rechtse(ja trim gebruikt enz.) maar ik denk dat men linkermotor stuk is dus is mijn vraag waar kan ik die motors halen?
greetz

sven311 zei:
ja mensen kom niet af met die zoekfunctie ik heb het gebruikt maar vind geen nummer voor te bestellen ofzo.

Maar het zit zo ik heb bij mijn x-twin gemerkt dat de linker motor veel minder hard draait dan de rechtse(ja trim gebruikt enz.) maar ik denk dat men linkermotor stuk is dus is mijn vraag waar kan ik die motors halen?
greetz

http://www.xufo-shop.de/sess/utn;jsessionid=1545c22c984bdd0/shopdata/index.shopscript

ff een stukkie naar benede scrollen, alstu :D

Leuke site, ik heb er ook wat van nodig voor de piccoZ. Wel jammer dat de verzendkosten zo bizar hoog zijn! bijna 15 euro! 8O Weet er iemand nog een andere site te vinden?

gr,

niels

Het zijn borstelmotortjes, dus die slijten na een tijdje. Het lijkt me nogal een gedoe om de motortjes te vervangen, maar hou er bovendien rekening mee dat, als je zoveel gevlogen hebt dat er een motortje 'op' is, ook het lipo-acuutje in de x-twin niet alles meer zal zijn en er slijten ook andere delen. Ik zou gewoon een nieuwe x-twin kopen. Zij zijn bij de speelgoedzaken tegenwoordig tegen de 30 euro, maar bij Conrad nog of weer 24,99.

Back