X-twin RealflightG3.5

• Topicstarter Topicstarter BasTijs
  • Startdatum Startdatum
B

BasTijs

Guest
Heeft iemand de X-twin vliegtuigjes voor realflightG3.5? Voor Aerofly heb ik ze al.

die bestaan ergens anders niet , die zijn daar voor een jongetje van 12 gemaakt.
Jaja die AFPDers zijn een aardig volk :D :D .....

Ja AFPD bevalt me op het moment beter als realflight, vooral omdat er meer modellen (die ik heb) te downloaden zijn

AFPD is ook minder mooi... en heeft dus minder rekenkracht van je videokaart nodig. Ook vind ik hem reeeler, en er wordt dus met veel meer van je toestel rekening gehouden, ook dit vergt meer rekenkracht!
Als je pc afpd NET aan kan, vergeet G3.5 dan maar...

Overigens ben ik ik het bezit van alle 2 de genoemde sims, en zou voor g3.5 ook de xtwinnekes wel willen hebben :P

Mooi of minder mooi,(Waar ik sterk aan twijvel), er is voor Real Flight in ieder geval GEEN xtwin modelletje !!
Maar misschien komt het nog, je weet maar nooit , Silverlit wordt steeds bekender .........

Bij De Les Blijven , Boy's , hier ging het om

weet iemand waar je realflight kan downloaden het zal vast wel ergens kunnen want je kan alles downloaden :D

Mag je niets van vragen op dit forum, maar add me anders even op msn pietvelaers at hotmail dot com..
Ik heb RF ook gedownload, en werkend gekregen, mét de 3.5 update én de 2 expansion packs ;-)

PIRATERIJ!!!
Waar ken je dat dan downloaden?
Zo nu word deze draad tenminste GESLOTEN
Of niet soms ??

Wat ik nog steeds niet snap :

Directe links naar cracks kan ik begrijpen dat ze niet gepost mogen worden, maar bespreken van cracks is wettelijk niet strafbaar, maar op dit forum mag het toch niet...
Misschien kan Robert dit eens uitleggen ?

Back