x-twin

mzzhhh mijn x-twin heeft kuren hij laad niet op en vliegt vanzelf rondjes links en rechts en net zelf wat hij wil, ga hem maar ff ruilen. :?

Hallo allemaal,

Ik heb ook zo'n X-twin vliegtuigje.. erg cool maar na 2 weken is 1 van de props doormidden geknapt :(( :( iemand enig idee waar ik een nieuwe kan kopen? (propje dan he :D )

ps. Mijn x-twin kwam op de kop terecht door een landing op de stoeprand en de prop draaide nog iets.. helaas... :(

matthew zei:
Ik heb ook zo'n X-twin vliegtuigje.. erg cool maar na 2 weken is 1 van de props doormidden geknapt :(( :( iemand enig idee waar ik een nieuwe kan kopen? (propje dan he :D )

Even terug gaan naar de winkel, mijne was ook kapot maar ik was al lang over de garantie heen ze gaven me gewoon een nieuwe :lol:

Dus nogmaals even ruilen bij de winkel

Grtz Mitch

P.S anders als je dat niet wil doen moet je even naar www.silverlit.nl

Of even bellen naar 0570-626297 voor duidelijkere info
:lol:

Grtz mitch

mitch-L zei:
Alleen als ik (een tip van een X-twin review) een schroef in de neus doe om het stijgen te voorkomen gaat het ding er op en neer en anders alleen maar omhoog :lol:

Grtz mitch

Dan is de schroef die je gebruikt waarschijnlijk net iets te zwaar. Het moet echt een heel licht schroefje zijn. Zelf heb ik er een schroef van een pc kast in zitten. Die is voor mijn xtwin precies goed.

djjr zei:
mitch-L zei:
Alleen als ik (een tip van een X-twin review) een schroef in de neus doe om het stijgen te voorkomen gaat het ding er op en neer en anders alleen maar omhoog :lol:

Grtz mitch

Dan is de schroef die je gebruikt waarschijnlijk net iets te zwaar. Het moet echt een heel licht schroefje zijn. Zelf heb ik er een schroef van een pc kast in zitten. Die is voor mijn xtwin precies goed.

Als je de lange draad over de X-twin doorleest, lees je dat je helemaal geen schroef nodig hebt. Bij een beetje tegenwind gaat hij zonder idd een beetje pompen (op en neer bewegen) maar bij windstil vliegt hij perfect.
Mitch: je schrijft dat hij alleen maar omhoog gaat, hij stijgt bij volgas, dus gewoon niet volgas vliegen. Ik vlieg altijd maar halfgas dan is je vliegtijd ook langer.

BasK

Niks geen schroefjes, gewoon fijn afstellen van de roertjes zonder de allu plakkers. Niet meteen volgas maar op de laagste stand blijft hij lekker rondhangen.

Heb er ook een gekocht! Muwahahaha wat een geinig speeltje :D

Modelvliegtuig is het amper te noemen, maar voor een speeltje krijgt hij een 10 hoor! :D

op de mva hebben we nu 3 verschillende (frequenties).. wanneer is de eertse X-twin cup? :D dogfight!! :d

Tja, met zoveel enthousiasme kon ik gewoon niet achter blijven... vorige week een gehaald bij Toys 'r Us, enkele vleugel... de volgende dag terug omdat 't bereik maar anderhalve meter was... maar de tweede gaat een stuk beter. Van 't weekend in een verlaten hal rondgevlogen, en de 15m haalt ie in ieder geval; en wat een fun! Niets vergeleken met het echte werk of heli-vliegen, maar heerlijk zorgeloos rondfladderen, super :D

ah, dat moet ik nog ontdekken, tot nu toe alleen met windkrachtje .. tjsa dat ie er nét wel / nét niet tegenin komt gevlogen
en s'avonds toen het ietsje minder waaide.. maar zeker meer dan 1bf..
maar vliegt hardstikke leuk, en kan ook best hoog komen!! ik heb zeker meer dan 30meter bereik trouwens, met volle batterijen.

Of van het balkon gooien en dan kijken of je um terug kunt krijgen

Back