Ha, alle vooronderstellingen kloppen!

Servokastjes inderdaad zelf er omheen gedaan, is overigens ook een suggestie van RS: wijst zich vanzelf.
Vanuit oogpunt van schone aerodynamica niet zo belangrijk, maar ik vond het net wat eleganter.
De servohevel staat gewoon slordig: had ik voor de foto beter even neutraal kunnen zetten: staat dan haaks op de koorde.
Gelakt met twee dunne laagjes PU parketlak zonder schuren.
Het profiel zit door RS netjes voorbewerkt in het voorste deel van de vleugel en de neuslijst is apart ook in profiel geleverd; schuren is alleen licht naschuren over de lijmnaden (vooral als je de tips over het afplakken voor het lijmen volgt).
De groeven voor de vuren vleugelmiddenversterking en de servodraad zijn heel netjes voorgefreesd, maar er is dikte genoeg om de draadgleuf net iets dieper te maken als je wilt.
RS levert er overigens een heel behoorlijke bouwbeschrijving (Duits) bij.
De gewichtsverdeling: zwaartepunt lag goed met een motor/propellor van +-100gr, gevolgd door de ESC en een NC accu van 255gr helemaal naar voren tegen het schotje van de ESC. (wel een langpack dus niet zo gunstig om zwtpnt zoveel mogelijk naar voor te krijgen).
Ik denk dat met een lipo van bv 150gr het beter uitkomt als je accu en ESC omwisseld: dan zou je de schotjesverdeling voorin wat moeten veranderen
Een servo vanuit de romp vind ik niet zo'n goed idee: buiten de bevestigingsproblemen; je moet met een servo twee hele grote flaps sturen en vanuit de romp dus ook nog helemaal exentrisch.
Dat is vragen om torderen en flutter.
Door het naar buiten plaatsen van de servo's worden de flappen in ieder geval iets evenwichtiger qua krachten aangestuurt.