XK X251 Whirlwind brushless quadcopter :)

• Topicstarter Topicstarter DutchRC
  • Startdatum Startdatum
Goede kans inderdaad :) Hij zou eind deze maand leverbaar moeten worden :)
Wat me wel een Beetje tegen staat is de kijk-hoek van de FPV-camera..

Inderdaad, en dat de accu niet echt standaard is vind ik ook wat minder, maar op zich lijkt het wel een leuk dingetje.

Ik vind et vooral een Mooi ding :) Zou et eigelijk gewoon een X251, met andere kap + FPV zijn?? Kan goed hè?

Het zou me niks verbazen. Dezelfde electronica in een ander jasje en voila, "nieuw product". Traxxas doet het al jaren zo dus waarom ook niet?

Op zich is daar ook niet echt wat mis mee.. Vind je de 1e niet mooi? Misschien de andere dan Wel..
De voorwaarts gerichte witte LED's zijn wel een groot voordeel vwb oriëntatie trouwens :)

De voorwaarts gerichte witte LED's zijn wel een groot voordeel vwb oriëntatie trouwens :)

Dat mis ik wel bij de x251. Zeker als je wat meer met 3G mode gaat spelen, wil je niet hoeven te gissen naar welke kant de quad op wijst. De groen/rode leds zijn maar slecht zichtbaar als het een beetje licht is buiten.

Hier nog een stukje oefenen met acro mode:

Niet slecht! Ik heb vanavond wat (ook acro) vluchtjes gedaan met een helicopter.. Die zijn toch Wel makkelijker te volgen, ook al is et een super klein helitje :)
Okee okee.. ik heb em Ook in een boom gehangen. dat dan weer wel :P

Gyro staat nog erg hoog, op 41, dus net op acro, en geen expo. Wel dual rate op 125. Met expo en lagere gyro setting zou het mogelijk moeten zijn de flip sneller in te zetten, en dan verlies je minder hoogte. De headcam laat het wel doen voorkomen dat de quad erg hoog zit, maar dat valt best wel mee.

Back