Xmods Tuning

Van Sail-Systems (Hans) heb ik twee Xmods overgenomen. Nog bedankt Hans voor het brengen.

Ook zaten hier vele onderdelen bij, waarvan ik nu een nieuwe Xmods ga bouwen. Overigens is dit mijn eerst Xmods, dus als iemand nog tips heeft hoor ik dat graag. Zelf zou ik er het liefst een Brushless setje in doen, maar weet dus nog niet wat. Het moet een bommetje worden.

Wordt vervolgt.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een tweede is in aanbouw. Nu nog voorzien van een standaard tuningsmotor, maar nog opzoek naar Brushless systeem.
Komt wel een andere regelaar op met een 2S Lipo, tevens wordt de auto voorzien van een 2.4 ghz zendersetje.

full

En die voor mijn zoontje is nu klaar, alleen de achterbanden nog iets naar binnen werken (steken nu net iets uit).
Dan kan hij alvast lekker driften op zolder.

full

full

Hmm 8 tands 30k stage 2, pittig motortje, ik rij op moment FWD met een 50K stage 4 motor op 9 volt, op testbankje van maat 34km/h aangetikt, harder wil hij echt niet meer :(

:Edit: Die atomic mods blue alu ophanging vind ik toch wel een hele mooie upgrade, ik heb hem zelf helaas niet want als ik alu doe doe ik het op alle 3 ;)

9 volt? Wat voor een accu is dat?
Snelheid vind ik bij deze auto's iets minder belangrijk, maar met 2S is hij snel zat om lekker binnen te kunnen driften.

Hmm 8 tands 30k stage 2, pittig motortje, ik rij op moment FWD met een 50K stage 4 motor op 9 volt, op testbankje van maat 34km/h aangetikt, harder wil hij echt niet meer :(

:Edit: Die atomic mods blue alu ophanging vind ik toch wel een hele mooie upgrade, ik heb hem zelf helaas niet want als ik alu doe doe ik het op alle 3 ;)

Back