Lyckele 25 feb 2013 #21 Ziet er mooi uit Pascal vooral het Spread Tow en ook al begonnen aan je Resolution? Nog een vraagje, beveilig jij je servo stekkers? Lyckele
Ziet er mooi uit Pascal vooral het Spread Tow en ook al begonnen aan je Resolution? Nog een vraagje, beveilig jij je servo stekkers? Lyckele
PascalvO 26 feb 2013 #22 Dank je! De Resolution wordt het volgende project Als de servo stekkers losser zitten doe ik er een plakbandje overheen. Meestal zitten ze vast genoeg.
Dank je! De Resolution wordt het volgende project Als de servo stekkers losser zitten doe ik er een plakbandje overheen. Meestal zitten ze vast genoeg.
Superior 6 apr 2013 #25 De F5J versie is ook te bestellen. 1130 gram leeg. Vlieggewicht 1500/1600 gram.
PascalvO 7 apr 2013 #27 De F5J uitvoering zal wel een zwakkere / lichtere vleugel opbouw hebben. Op zich bevalt de X2 prima. Vliegt makkelijk.
De F5J uitvoering zal wel een zwakkere / lichtere vleugel opbouw hebben. Op zich bevalt de X2 prima. Vliegt makkelijk.
Blacquièrdinges 12 apr 2013 #28 PascalvO zei: Een paar plaatjes van afgelopen maandag: Met dank aan Robert! Klik om te vergroten... Graag gedaan, zelf zal ik zo nooit op de foto komen. Foto's van mij mislukken altijd of die verwijder ik snel :twisted: Ik ben in middels ook druk aan mijn X2 bezig. Niet de 3500 versie maar de 3800. En hiervoor gaat mijn dank weer terug naar Pascal Robert
PascalvO zei: Een paar plaatjes van afgelopen maandag: Met dank aan Robert! Klik om te vergroten... Graag gedaan, zelf zal ik zo nooit op de foto komen. Foto's van mij mislukken altijd of die verwijder ik snel :twisted: Ik ben in middels ook druk aan mijn X2 bezig. Niet de 3500 versie maar de 3800. En hiervoor gaat mijn dank weer terug naar Pascal Robert