Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb net te horen gekregen dat er een ring om de magneet van de motor zat die kapot was. vraag niet waarom die ring daar zat want ik heb absoluut geen idee. hij is in ieder geval terug naar thunder tiger en hoop dat ie volgende week terug is
vaak doen ze het om de magneet bij elkaar te houden... ze worden namelijk vaak gesintered of verlijmt tegenwoordig en dan is het wel heel prettig als er iets tussen zit als dat ding uit elkaar komt met dat soort omloop snelheden...
ooh oke want ik ben gewend namelijk zonder ring vandaar maar bedankt voor de uitleg!!
de rest schijnt onbeschadigd te zijn maar er kwam wel een klein beetje rook uit dus misschien zijn de spoelen ook wat verbrand.
heb een lijstje met spareparts besteld en nu maar hopen dat die snel binnen zijn. de motor hebben ze ontvangen in duitsland en nu hopen dat ze snel gaan onderzoeken/een nieuwe geven zodat ik eindelijk een keer kan rijden
Nou hij is een paar dagen gelede binnen gekomen en gelijk even de stekkers veranderd want die paste niet. Hij doet t perfect en wss heb ik nu 3 motoren hhahhaa
Ik wil een nutdriver gaan kopen voor mij xray xt8, maar ik weet niet welke maat ik moet hebben voor moertjes op 3mm boutjes. (kan kiezen volgens mij tussen 4.0mm - 4,5mm of 5mm)
ik krijg het geld van de spektrum terug en wss komt daarvoor een sanwa mt4 of mx-v voor in de plaats. ik zit alleen nog te twijfelen of ik voor goedkoop ga of gelijk het hele plaatje perfect