Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
beste ,
graag had ik even jullie mening gehoord over de soorten chassis's
zelf twijfel ik over volgende soorten
team durango DETC 410
Xray t4 14
team asso : tc6.2
hopelijk kunnen jullie mij helpen met mijn keuze![]()
Xray de beste en de duurste maar ook makkelijk aan onderdelen te komen, en de andere 2 merken zijn minder verkrijgbaar en bij veel minder winkels die dat merk voeren.
Team Durango is een beetje budget bagger, zijn wat kleine winkeliers die dat voeren om een uniek merk te hebben en dus ben je bijna verplicht bij hun de onderdelen te kopen, maar dat maakt de auto niet opeens een goede keuze.
Naast dat is de kans groot dat de winkels die de ofroads voeren niets met de onroads doen.
Maar wat met merken zoals Serpent, 3racing, Sakura, Schumacher, HB etc?
Kan best hoog aangeschreven staan, ondanks dat zijn er wenig winkels die het merk voeren.
Ik dacht dat de sakura van 3Racing is en dus enkel naar het type verwijst.
Je kan ook nog een Spec-R overwegen, onderdelen van tamiya kunnen voor dit merk ook gebruikt worden en het kost een pak goedkoper dan de boven vermelde wagens.
Kan best hoog aangeschreven staan, ondanks dat zijn er wenig winkels die het merk voeren.
Als er geen onderdelen te krijgen zijn voor je auto, is het absoluut geen betere auto voor je geld.Dat kan wat zeggen over de auto, of over het gebrek aan een importeur, of dat winkels liever de gevestigde merken blijven voeren. Ik heb zelf ook een minder bekende auto, de LC Racing EMB 1/14 buggy. De meeste winkels zullen alleen de Losi Mini 8ight verkopen, maar de LC is een betere auto voor je geld.
Als er geen onderdelen te krijgen zijn voor je auto, is het absoluut geen betere auto voor je geld.
Als er geen onderdelen te krijgen zijn voor je auto, is het absoluut geen betere auto voor je geld.
Er werd ook niet gezegd dat het téchnisch beter is, maar dat het een betere auto voor je geld is.Support wat betreft onderdelen zegt niets over de auto zelf en of die waar voor je geld is. Natuurlijk heeft het wel invloed op of het een handige keuze is, vooral op termijn, maar het zegt niets over de kwaliteit van de auto. En in geval van LC zijn er prima onderdelen voor te krijgen, alleen blijkbaar niet bij de shop op de hoek, maar of net over de grens, in de UK, etc.
Als support in onderdelen altijd de keuze bepaalt, zouden nieuwe merken nooit een kans krijgen, want ik denk niet dat een shop snel een nieuwe auto in zijn programma gaan voeren en actief promoten, terwijl die auto een concurrent is voor een bestaand model, wat al goed verkoopt, en waar al de onderdelen voor in de winkel liggen. Om dan voor de nieuwe auto dezelfde voorraad onderdelen te gaan inkopen, terwijl het nog maar moet blijken of een model zal aanslaan, is een groot risico. Net als bij de strijd tussen de videosystemen destijds, wint niet altijd de technisch beste oplossing, maar degene die het meest wordt ondersteund.
Er werd ook niet gezegd dat het téchnisch beter is, maar dat het een betere auto voor je geld is.
Ik wens je namelijk veel succes met je énorm goede wagen waar geen draagarm voor te krijgen is, daar ga je natuurlijk enorm spijt van krijgen, hoe goed de auto ook is.