xrc rc2 hulpp gevraagd,

hulp gevraagd xrc rc2 brabant

• bergen op zoom

Votes: 0 0,0%
  • xrc rc2

Votes: 1 100,0%

• Total voters
    1
Accu is helemaal opgeladen ja(groen lampje brandt)
Heb zelf echt geen idee van die electro,
Wil echt graag da er iemand naar kijkt met meer verstand ervan alsik..

Jatoch dat antwoord is helemaal zinloos
Kvraag toch of iemand in de buurt woont en langs kan komen omte helpen repareren .

Als je wilt dat iemand je helpt zul je die kant op moeten gaan denk ik. We zijn geen thuiszorginstelling.

En de reactie van s&s is absoluut wel nuttig. Als je foto's of film plaatst kunnen we beter zien wat er aan de hand kan zijn.
Je uitleg is nou niet zo duidelijk.

Laatst bewerkt:
Hallo iedereen, Ik ben hier nieuwe, En vroeg me af of er hier ook mensen zijn die een big scale rc auto hebben in de buurt van bergen op zoom?Heb zelf een xrc rc2 ...maar heb er een probleempje mee. Dacht even vragen of er hier mensen zijn die me kunnen helpen. Het gaat om de electronica ervan ..die moet nagekeken worden heb er zelf niet zo veel verstand van en wil hem niet stukmaken door per ongeluk iets verkeerds tedoen.

Komt er dus duidelijk op neer dat ik iemand zoek doe het zou kunnen doen of hier in de buurt woont zodat we misschien een x ergens kunnen afspreken om te kijken en mij wat te helpen.
Heb geen zin om hele tijd vanalles te sturen en typen enzo ben totaaal geen pc mens..
Graag zien wat er gedaan moet worden niet lezen heb ik nix aan.

Je kunt wel een forum zoeken en je vragen er maar neerplempen en hopen dat alles voorgekauwd wordt.
Maar zelf zoeken naar andere info lukt niet.
Er moet gewoon meer zelf te vinden zijn. En als je niet uit de gevonden informatie komt kun je dat altijd vragen. Maar eerst zelf proberen is wel aan te raden. Anders leer je nog niets.

Heb eerst van alles geprobeerd weet hoe alles werkt etc maar het werkt niet zoals bedoeld.
Daarom heb ik juist dit forum geïnformeerd.
Maar isgoed laat maar zitten dan niemand in de buurt.

Heb ik niets aan
Laterz

Als er al iemand in de buurt was geweest die je wou helpen dan had die zeg nu denk ik al gemeld...

Maar goed in de buurt is het niet maar je bent welkom in Almelo ;)

Heb eerst van alles geprobeerd weet hoe alles werkt etc maar het werkt niet zoals bedoeld.
Daarom heb ik juist dit forum geïnformeerd.
Maar isgoed laat maar zitten dan niemand in de buurt.

Heb ik niets aan
Laterz

D'r zit een rc winkel in Oudenbosch ;) Maar dat wist je waarschijnlijk ook al.

Op die ontvanger staat toch wat voor ontvanger het is ??? Dat invoeren in :google: en je weet meer.

Back