Xtra40 Brushless

Gisteren met m'n Xtra40 een aantal vluchten kunnen maken.
Ben nu geheel tevreden :D plenty vermogen, unlimited vertical.
Belachelijk veel vermogen eigenlijk :evil: meer dan ik ooit had kunnen dromen. :yes:

Echter ben ik er niet geheel van overtuigd dat de combinatie het lang zal volhouden :?
1350 watt met pieken van boven de 70 Amps zal de combinatie niet erg lang leuk vinden denk ik.
Motor regelaar worden er echter niet warm van, ... zou dat betekenen dat ze het misschien toch volhouden :?:

Anyway... ook de DPR gebuikt en hieronder de resultaten. (het wattage moet x10 gerekend worden)
15x8vlucht1watt.jpg

dat is mooi toch :)

En over dat vermogen en APC props... no problemo. 12x8 op 1000+ W :) Net als een 13x8 op 1100W. 16x8 op 1700W is ook geen probleem. Als het bij jouw klappert op 700W zit er echt iets fout ;) Allemaal APC E props......

Zonet m'n kist op de weegschaal gelegt.
Een gewicht van 2818 gram........
Hmmm... dat betekent 479 watt per kilo. :evil:

Helemaal niet gek :mrgreen:

Kun je zo'n grote prop wel kwijt op de X-tra 40? Heb je dan nog wel enige grondspeling? :?

Grt.

Dat ziet er goed uit Ben, zover ben ik nog niet gegaan met testen. Als alles lekker koud blijft zal het met het rendement ook wel goed zitten.

@Alexzzz

Inderdaad niet meer hetzelfde landingsgestel als eerst.
Heb een nieuwe van Lorenz gemonteerd, deze poten zijn langer.

En een ragbak is de Xtra40 inderdaad niet, maar nu heb ik wel de mogelijkheid om eens lekker de vicory-roll en keerlussen te oefenen. Vandaar de pieken in de vlucht.

.......en ja verticaal doorklimmen is erg leuk ;)

Back