Yak-54 3.30m 3W-210XIB2 F TS

nu maar hopen dat je gelijk hebt wat het carbon betreft ?

als je deze kist prakt door het carbon dan denk ik dat je niet blij wordt van jezelf :nooo:

Ik ben er 100% zeker van heb het ook in mijn andere kisten.
Zolang de gehele romp niet uit carbon is geeft het geen problemen!

Grt.

Laatst bewerkt:
23 kilo dan zou ik even de W.A verzekering nakijken want in mijn verzekering wordt als maximum modelgewicht 20 Kg opgegeven

hoop dat het komende weekend misschien een vliegdag opleverd , dan gaat de extra toch wat vluchten maken denk ik . :D

dus moeder natuur graag windje 2 - 3 van links naar rechts dwars over het veld ;).

Na een tijd lang werken aan de mallen van de 2.60m Yak55m,werdt het weer eens tijd om aan de 3.30m Yak 54 te werken ;)

1296490947-890.jpg

Vandaag heb ik me samen met m'n vader beziggehouden met de uitlaten en de smoke.
De uitlaten zitten vast met Secraft uitlaathouders.

1296491186-970.jpg

Meer foto's volgen morgen!

Grt.

Laatst bewerkt:
Hey Brain,

wordt een leuk kisie!!
Zie ik het nu goed of lijkt het zo dat bij de aansluiting van je smoke met het zwarte slangetje dat er aan een kant een scheurtje in zit?

grt robert

@ robert: nee dacht ik eerst ook maar als je goed kijkt zie je dat het het licht is (weerkaatsing van de motor)

@ bryan: helemaal top kerel:thumbsup: met het maiden kom ik zeker eens kijken succes verder

Kevin Veraart

Yep je hebt helemaal gelijk ik zie het nu ook!

grt robert

@ robert: nee dacht ik eerst ook maar als je goed kijkt zie je dat het het licht is (weerkaatsing van de motor)

@ bryan: helemaal top kerel:thumbsup: met het maiden kom ik zeker eens kijken succes verder

Kevin Veraart

Haha,heb zonet nog gekeken het is inderdaad lichtweerkaatsing.
Hoop snel de maiden te doen maar ben ook nog bezig aan andere kisten.
@ Kevin zeker ben je welkom bij de maiden,lijkt me alleen niet zo spannend zoon maiden,haha :D

Zal deze week meschien nog wat foto's posten.

Grt.

Donderdagavond even naar W&W Modellbau,dan kan de bouw afgerond worden.

Wil hem namelijk eind van deze maand graag afhebben. :cool:

Veel foto's volgen nog heb nog veel foto's op de camera staan

Grt.

Netjes! dan zal ik hem daar wel zien :p ik ga er een dagje naartoe om te kijken dus ben erg benieuwd! succes nog verder, kist ziet er echt schitterend uit!

Succes he. Hopelijk hebben we er morgen 2 zodat we duovluchtjes kunnen doen:p

Back