Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wanneer gaan we jou Yak in actie zien? We zitten vol ongeduld te wachten!! :wink:
Peter en ik zijn Zondag in Herenthals gaan vliegen. We moesten meteen na de vlucht al een hele hoop informatie doorgeven over waar hij te verkrijgen is dus ik denk dat we de Yak nog meer gaan zien in de toekomst. Zou tof zijn!
Was de vorige vluchten vergeten de hoge aanvalshoek in rugvlucht grondig te testen en heb dat Zondag goed gemaakt met veel plezier. Want dat gaat
nog vlotter dan positief vind ik! En je kan hem daarna heel eenvoudig terug recht of in een hoover brengen met een beetje extra power. Als dat beheerst gebeurt heeft hij echt geen neiging om te inclineren door torsie ofzo...
Echt genieten was dat
heb iets raar gevonden aan de yak of beter iets leuk
als ik meskant vlieg dan ging yak klein beetje naar buiten
nu als ik wat minder op richting stuur komt hij naar binnen
eigen lijk kan ik ermee spelen heel leuk
voor mij is dit nieuw heb wel niet zoveel ervaring in motorvliegen
kan zijn dat elk toestel dit doet dacht van niet
Bij mijn Yak moet ik gewoon een beetje hoogte geven i.f.v. het richtingsroer. Meer richting vraagt meer hoogte... Maar echt niet veel.
Ook met power te minderen en hem in meskant te laten zakken blijft hij vlot te besturen.
En dan terug op hoogte houden met weer wat power te geven. Dan krijg je zo'n enorm grote aanvalshoek! Nog wat meer power, en je brengt hem zo in een hoover of meskant 8 ofzo... Mooi om te zien
Lukt me wel niet altijd op lage hoogte want mijn voornaam mag dan wel Christophe zijn maar mijn familienaam is niet Paysant le Roux!! :wink: