Yak 54 profile .40

hebben jullie nog veel met de kisten gevlogen?, ik zie dit draadhe nu pas, maar hij is echt gaaf :D

Er is nog niet bijzonder veel mee gevlogen.... De laaste tijd veel andere bezigheden gehad, denk aan vakanties, kermissen en andere feesten!!

Nu is het gewoon weer wachten op wat beter weer:p

Er is nog niet bijzonder veel mee gevlogen.... De laaste tijd veel andere bezigheden gehad, denk aan vakanties, kermissen en andere feesten!!

Nu is het gewoon weer wachten op wat beter weer:p

Arjan, moet jij niet aan het werk zijn op dit moment? Wat wordt het morgen voor een weer, anders kunnen we dan nog wel ff een rondje meskant vliegen.

Hoe kan ik de tekening hier in dit draadje posten, waar kan ik dwg en/of pdf uploaden?

Ik zou nog ff een dag wachten met posten (ja eigenlijk hoor ik aan het werk te zijn:p maar dit moet ff snel tussendoor)

Ik heb gisteren nog wat kleine aanpassingen gedaan aan de tekening....

Zal je hem morgen wel even doorsturen

zoals die gebouwd is kan die electro en met de juiste componenten denk ik onder de kilo... een EF yak 120cm span weegt 1200gram....
deze kan denk ik rond de 900... uitdaging?? lijkt me leuk om vleugel en stabilo afneembaar te maken zodat ie in een kleine doos kan om tijdens de zomer op reis mee te nemen.

80gram motor, 70 gram voor 4servo's, 35 regelaar, 10 ontvanger
200gram accu(2200mah)

Bijzonder leuk kistje,
Lijkt mij ook leuk om te bouwen.
Indien mogelijk zou ik ook graag de plannen willen hebben.

Gr Sas

Back