@ stebanos
Ik denk niet dat we zelf bij op de foto gaan, dan lijken de vliegtuigen meteen een stuk minder mooi met zulke goddelijke modellen bij op de foto.
Er zitten standaard servo's op rol en op de staart wat sterkere, want het zijn redelijk grote roeren, vooral richting. Ik denk dat je daar zo'n 5 a 6kg servo voor nodig hebt. Wij hebben er 11kg servo's op omdat deze goedkoop zijn en omdat we er goede ervaringen mee hebben (tower pro), deze servo's zitten niet op rol omdat ze ook 10g zwaarder zijn dan standaard servo's. Op gas zit een redelijk kleine servo maar ook niet te klein, een mini servo wat ook in een shocky zit, rammelt kapot. Er zit nu een hitec HS81 op gas. Ik wilde een robbe fs502 maar deze was niet zo snel te verkrijgen. Het was ook de bedoelling dat we dit soort spul op de beurs in dortmund zouden halen maar dan zouden we 5 weken zonder werk zitten. We hebben ook al folie gehaald maar dat wordt nog een verrassing welk kleuren schema het wordt. Ik kan wel zeggen dat we ons goed hebben laten inspireren onder het bouwen.