Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ruilen tegen een Traxxas Slash, met slash kap en ezrun 5,5T brushless ?
(sorry mick)
Echt gaaf, stel je een veld vol met dit soort auto's voor.
Wat nu echt gaaf zou zijn is als de motor een startmotor krijgt en deze met een aansluiting aan de achterzijde te starten is, scheelt een hoop gedoe met de body. (ik vond dat altijd wel lastig met nitro, motor starten en dan de auto opbouwen)
Of een rotostart vanuit de achterzijde aangedreven, weer een beetje meer schaal, hoewel de groep C volgens mij een startmotor had?
Zou het mogelijk zijn de motor in de lengte te plaatsen en een carter/bak te maken met een as die het diff aandrijft ipv een ketting met een haakse overbrenging?
Klopt het dat de "drukstang" van de achterwielophanging nog niet gemonteerd is?
auto weegt zonder uitlaat en de wielen 8 kg wat weegt een fg auto???,auto heeft alleen mat,motor,wielen banden ed gekost
maar wel heel veel uren.
een motor ander plaatsen met bak ed is wel mogelijk.
maar moet geen jaren project zijn.
8 kilo is idd een mooi gewicht.
ik dacht dat hij veeeeeeel zwaarder zou worden, zoals hij op de foto staat komt hij zwaar over.
een FG weegt idd veel meer.
maar als ik het zo zie kan de auto nog wel lichter.
net wat maartje zegt, veel carbon gebruiken.
maar dat is de volgende stap zeker.
blijf zo doorgaan, enne wel een filmpje van de eerst run he .
Wow wat een mooi stukkie handenarbeid is dit zeg , heb vroeger een yankee Porsche turbo gehad en dit ziet er ff beter uit. Knap hoor dat je alles zelf maakt , vind het er echt super uit zien