Yes! Je eigen draadje modereren.

• Topicstarter Topicstarter Teus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Teus

Guest
Naar aanleiding van onderstaande;

Heb de hele oude draad van m`n 2de opknap PA F-15c Eagle verwijderd, stond toch niks boeiends in, en dit draadje omgetoverd naar een Jet Legend F-15c Eagle draadje.

Eens kijken wat we hier mee gaan doen.

We hebben eindelijk de mogelijkheid om ons eigen draadje te modereren, maar ik kan alleen de tools nog niet vinden. Heeft 1 van jullie die al gevonden?

Heb Robert hier ook al op geattendeert, maar nog geen reactie.

Of is dit 1 van de voordelen van een Mod dat die zijn eigen topics wel kan onderhouden :rolleyes:

Of is dit 1 van de voordelen van een Mod dat die zijn eigen topics wel kan onderhouden
Vrees van wel :roll:

Kon natuurlijk dat zeer oninteressante draadje weggooien en een nieuwe beginnen, maar dacht dat dit makkelijker was (voor mezelf wel althans ;-) ).

Sorry voor diegene die nu denken dat zij het ook kunnen (alleen zelf sluiten en openen kan nu nog).

Grt,
Berto.

ps. mocht er wat verwijderd moeten wordne in 1 van je draadje sdan kan dat natuurlijk altijd aangevraagd worden.
Je zal niet de eerste zijn ;-)

Of is dit 1 van de voordelen van een Mod dat die zijn eigen topics wel kan onderhouden

Vrees van wel :roll:

En dat is nou net hetgene wat ik bedoel Berto!

Een Mod kan modereren met twee gezichten. 1 in het belang van het forum en 1 in het belang van de Mod zelf. En daar zijn nu juist de problemen door begonnen volgens mij, eigenbelang!

Je bent nu zelf een goede week Mod en je kan de verleiding ook niet weerstaan ;)

Je hebt helemaal gelijk Teus,

Ik heb misbruik gemaakt van mijn positie.
Aan de andere kant had ik als ik een gewone user was geweest waarschijnlijk het hele topic laten verwijderen en een nieuw draadje gestart.

Was nu misschien ook beter geweest :oops:

Ook het modden moet je leren ;-)

En dat is nou net hetgene wat ik bedoel Berto!

Een Mod kan modereren met twee gezichten. 1 in het belang van het forum en 1 in het belang van de Mod zelf. En daar zijn nu juist de problemen door begonnen volgens mij, eigenbelang!

Je bent nu zelf een goede week Mod en je kan de verleiding ook niet weerstaan ;)

Je kan het natuurlijk ook zien als een soort van beloning voor de (vaak ondankbare) taak die de mod op zich neemt.
Dan mag je best een stapje voor op een gewone gebruiker van het board hebben.

Maarten

Het mod zijn komt met voordelen en nadelen ,nadelen zijn er veel .
Zie dit draadje .

Als ik in de werkplaats sta kan ik lekker mijn auto uitlaat lassen .paar moeren vervangen aan mij fiets.

Als ik in de keuken werk heb ik nooit honger.snaai her en der wel wat .

En werk je achter een comp kun je soms een beetje interneppen.

Groeten Wiebe.

Dan mag je best een stapje voor op een gewone gebruiker van het board hebben.

Nee, een Mod als gebruiker heeft dezelfde rechten en plichten als een normale gebruiker en mag er zeker geen misbruik maken van zijn Mod status.

Waarom kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de enige bedoeling van dit draadje is, om weer eens lekker af te geven op (1 van de) mods?
In plaats van allerlei insinuaties op het forum te plaatsen, zou je natuurlijk ook even in een PB om uitleg kunnen vragen, nietwaar?

.In plaats van allerlei insinuaties op het forum te plaatsen, zou je natuurlijk ook even in een PB om uitleg kunnen vragen, nietwaar?

Helaas op niet 1 Pb antwoord gekregen, en dan geef je de moed wel eens op! Dit is een uiterste poging v.w.b. mijzelf om duidelijkheid te krijgen. Ik ben hier ook absoluut geen voorstander van.

Correct....

Gelukkig is dit meestal maar een klein percentage van het gehele forum...
Maar ook een klien percentage van een grote groep , komt mischien wel neer op meer dan 20 gebruikers, welke je dan wel het leven als mod "zuur" kunnnen maken...

@TEUS
Gelukkig is dit niet mogelijk in het reguliere deel. Het is maar 3 of 4 muisklikken verwijdert, maar je wilt niet weten wat een gedonder dit gaat geven als we dit invoeren.

PERSOONLIJK,hoop ik dat dat nooit ingevoerd word, maar ja hier heb ik niet echt veel inspraak in. Zelf met de invoering dat je je eigen gestarte topic op slot kan doen, heb ik al wat moeite mee. Dit heeft puur te maken, dat een klein aantal mensen hier , zoals met alles, misbruik van maken. Dit heeft dan wer een grote gevolg reactie, en wij als mod zitten weer met de gebakken peren.

Helaas op niet 1 Pb antwoord gekregen, en dan geef je de moed wel eens op! Dit is een uiterste poging v.w.b. mijzelf om duidelijkheid te krijgen. Ik ben hier ook absoluut geen voorstander van.

Een uiterste poging ?
Wel een verkeerde poging.

Dit kan gewoon via pb, en kom je er met de bewuste mod niet uit, of je hebt geen zin, kan je altijd nog hogerop zoeken, naar Robert, de Beheerder.

Wij als mod staan hier direct onder.
Wel is het zo dat bij een goede beoordeling, alle communicatie openbaar gemaakt word, aan de(eventuele) mods, en beheerder.

Hoi Teus,

ik vermoedt dat je via pb direct bij Robert hebt geprobeert antwoorden te krijgen over 1 of ander?
Ikzelf heb namenlijk geen 1 pb van jou mogen ontvangen, anders had je zeker wel antwoord gekregen.
Ook als ik het niet weet (jaja dat kaan ook :yes: ).

Kan ik hetzelf niet beantwoorden dan geef ik het door aan de beheerder en kietel die wel af en toe als het te lang duurt ;-)

Grt,
Berto.

Ik wacht rustig af tot vanavond 22.00uur en zal daarna mijn conclusies trekken ;)

Heb Robert hier ook al op geattendeert, maar nog geen reactie.

Lijkt me eigenlijk wel duidelijk wie :oops:
Gezien Teus zijn reactie, krijg ik de indruk dat er al meerdere PBtjes onbeantwoord bleven de laatste tijd.
Voor zover ik Teus ken is hij zeker niet iemand die het slecht voor heeft met het Forum (integendeel)

Nou nou.. Daar gaan we weer...

Teus, ik heb zaterdag een PB van je gehad zie ik. Het spijt me, sorry dat ik een werkende vrouw en 3 kinderen heb, ik beantwoord niet altijd gelijk de pb's. Gelukkig zit ik nu bij een klant waar ik tegen een facturatie van 80 euro per uur even fijn het modelbouwforum ook ook nog even bij kan onderhouden..

Goed...

Je PB, daar geef ik je wel even antwoor op hoor, dat zal ik hier niet openbaar op het forum doen aangezien het hier om de mods gaat.

Robert

Eerste Pb was van 30 september!

En wat mij betreft mag alles openbaar hoor, geeft gelijk duidelijkheid voor een ieder.

8 oktober 2010, 23:49
Heb de hele oude draad van m`n 2de opknap PA F-15c Eagle verwijderd, stond toch niks boeiends in, en dit draadje omgetoverd naar een Jet Legend F-15c Eagle draadje.

11 oktober 2010 09:08
Naar aanleiding van onderstaande;

Dan geef je de moed wel snel op. Nooit geweten dat er een maximale reactietijd was vastgesteld waarbinnen een moderator (of de beheerder) moet reageren op vragen van forumgebruikers :roll:

Laatst bewerkt:
Om problemen te voorkomen, en om zelfs maar de schijn van verstrengeling te vermijden, mag een moderator m.i. niet meer rechten hebben dan een gewone.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back