Yes! Je eigen draadje modereren.

• Topicstarter Topicstarter Teus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, je kan nu zelf een draadje sluiten en een nieuwe aanmaken. Je vraagt dan een mod om de oude te verwijderen. Nu doet berto dit zelf omdat hij dat toevallig kan, en dan wordt het als misbruik van zijn rechten gezien? Wees blij dat iemand zijn eigen "troep" opruimt :)

Tsjonge, waar gaat dit weer over zeg! :rolleyes:
Had Berto dan een andere moderator moeten vragen zijn draadje op te ruimen?
Het lijkt me logisch dat mods extra tools nodig hebben en het is alleen maar handig dat ze daarmee ook hun eigen troep kunnen ruimen.

Snap sowieso niet waarom er steeds op gehamerd wordt dat een mod evenveel rechten moet hebben als een gewone gebruiker. Het is hier toch geen democratie?

Theo heeft gelijk, ik zou dat wel willen, maar dat is rechtentechnisch nog niet mogelijk.

Robert

Voor bouwverslagen is dit toch wel een ernstig gemis. Niet alleen Teus, maar ook anderen zie ik daarover klagen. Enne nee, niet bedoeld om moderatoren aan te vallen, maar als melding van een vervelend probleem.
Bouwdraadjes vergen nu eenmaal erg veel tijd van de draadstarter, dus het is niet vreemd dat hiervoor extra aandacht wordt gevraagd.

Ooit was dat inderdaad een mogelijkheid. Erg prettig.
Totdat het forum werd aangevallen door een of andere kl**tviool uit Servië en Robert over moest stappen op dit systeem.
Nu ben ik een absolute nono op forumgebied, dus geloof ik Robert onmiddellijk als hij zegt dat dit technisch of rechtentechnisch (nog) niet mogelijk is.

Voor bouwverslagen is dit toch wel een ernstig gemis. Niet alleen Teus, maar ook anderen zie ik daarover klagen. Enne nee, niet bedoeld om moderatoren aan te vallen, maar als melding van een vervelend probleem.
Bouwdraadjes vergen nu eenmaal erg veel tijd van de draadstarter, dus het is niet vreemd dat hiervoor extra aandacht wordt gevraagd.

Die aandacht gaat het krijgen!!!!

Robert

Dit draadje gaat op slot, ik maak gebruik van die mogelijkheid.

Doel is bereikt, degenen die goed lezen weet welk ;)

Gr. Teus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back