Tja, lastig.
Ik was op Open Dag op zaterdagavond 23 april 2022.
Rolf was aan het filmen, ik had dit niet in de gaten en wilde even bijpraten met Rolf, na lange tijd elkaar niet gezien te hebben.
Toen vroeg Rolf of ik even stil wilde zijn, omdat hij aan het filmen was, de camera stond op het wegdek, wat ik echt niet had gezien.
En ja, dan is het vervelend als zo'n gesprek te horen is in het filmpje.
De motor geluiden van de trucks, luxe wagens, van de brandweer en de politie vind ik mooi, maar het geroezemoes er om heen stoort mij wel, ik zet dan meestal het geluid uit.
Ik zou zeggen : Motorgeluiden met op rustige muziek op de achtergrond en geen geroezemoes.
Of dit te realiseren is weet ik niet, ik film zelf niet, alleen maar foto's maken, heel veel foto's maken, soms veel te veel foto's maken.
Waar ik me wel aan erger, is dat sommige rijders maar te pas en onpas met zwaailichten knipperlichten aanrijden en constant toeteren, terwijl daar geen aanleiding voor is.
Overigens geldt dit niet voor iedereen hé, laat dit duidelijk zijn.
Dit vind ik jammer, want in de 1:1 situatie, rij je ook niet rond met alle toeters en bellen aan.
Tenminste ik niet, als invalchauffeur, alleen als het echt noodzakelijk is bij zware, hoge, brede en lange lading.
Bovendien is dit strafbaar in DE en NL.
En ja, ik ben zelf ook niet zo van alle toeters en bellen op een truck, niet in de modelbouw, maar ook niet in de 1:1.