zagi mania

Ik vind dit een leuke motor en zoek eigenlijk een spanweidte combatwing die bij deze motor past.

Dus misschien 1.20 meter?

EMM-150PW Outrunner

KV: 1450
Voltage: 7,4 - 11,1V
Gewicht: 50 gram
Afmetingen: 30,5x27mm
As diameter: 3mm
Inclusief Stick-montage (GWS).

Ruim 550 gram Thrust haalbaar op 3 Lipos!!!! (10,5Ampere!)

bjlevi zei:
Ik vind dit een leuke motor en zoek eigenlijk een spanweidte combatwing die bij deze motor past.

EMM-150PW Outrunner

Gewoon de standaar speed 400 zagi nemen ;) Die kan rond de 450 gram uitkomen of zelfs lichter. Dan heb je power zat.

ik heb er nu eentje gesneden van 87cm. Die gaat naar tadango om te proberen. als de profielen en span ok is ga ik hem ook uit epp snijden.

Peter

Mooi :) Daar komt een cd-rom motor op die 300g levert. 2 x 6g servo's en een mini ontvangertje van 6 gram. Accu's worden 3s1p 880 pq van 68 gram. Eens kijken hoe licht die kan worden. Maybe leuk voor indoor met nog lichtere accu's...

Peter Pankras zei:
raymon zei:
ik heb gisteravond met men zagi gevlogen
2 club leden en ik haden er een sliert van papier hangen en probeerde het er achter ah te vliegen maar ik mikte iets te hoog en vloog zwars door de ultimate heen hij had hem in puin en ik had niets ik kon door vliegen maar in de zelfde vlucht vloog ik er nog een aan en had een dol gedraaide bunter

jezus, kom op.. af een typ fout ok, maar dit is toch niet te lezen man!

ik heb gisteravond met me zagi gevlogen
2 club leden en ik haden er een sliert van papier hangen en probeerde het er achter af te vliegen maar ik mikte iets te hoog en vloog zwars door de ultimate heen hij had hem in puin en ik had niets ik kon door vliegen maar in de zelfde vlucht vloog ik er nog een aan en had een dol gedraaide gunter

zo beter nog meer te zeuren ik kon maar 3 typ fouten vinden

is al beter ;) Maar misschien is het toch leesbaarder als je de zinnen splitst. Het is maar een tip.....

het is maar een tip inderdaad. Probeer eens wat punten te gebruiken. Het is fijn als het allemaal een beetje prettig te lezen is in een forum.

peter

Anyway, combat vliegen met zagi's is best fun. Ik heb er ook een keer 1 neergehaald met mijn picojet :) Die vloog alleen snel weer, alleen een rolroer los gevlogen.... (was niet met opzet, ik kwam alleen wat laag en snel voorbij....)

Zo, gister gesneden en vandaag klaar.

zagi_n_2.jpg

Jammer genoeg genoeg kan ik niet aan "20" komen, dus de gamma "15" gebruikt.
Ik gooide hem net even weg en toen kwam ik er achter dat hij wel super gevoelig is.
Nu heb ik de uitslagen verminderd en 60% expo.

Hij weegt 311 gram 8O met een 2s2p 2400 7,4v accu, en toch maar een sp400.hopenlijk na zaterdag een klein fimpje

Nando.

Tadango zei:
bjlevi zei:

EMM-150PW Outrunner

Gewoon de standaar speed 400 zagi nemen ;) Die kan rond de 450 gram uitkomen of zelfs lichter. Dan heb je power zat.

Met welke span?

ik had de batterij nog eens 2cm verder naar voren gezet (helemaal in het neusje) en de motor is helemaal naar voren.

ik denk dat ik de akku op zijn oude plekje terug zet. dan moet die goed zijn.

(en een beetje extra lijm bij de motorsteun weer :wink: )

is het werkelijk nodig om die "plakband" erop te kleven?

ik heb nu 1 vliegel uitgesneden, en in het ene deel zit er een kleine oneffenheid. ( in het midden van de bovenkant ) mag dit? of beter niet

mvg ruben

kan je die isomo trouwens wat schuren? of za ik dat dan helemaal masakreren?

jah, kheb net miniservo's gekocht !
en ze zijn 1,3 X 1 X 0,5 cm groot(klein) van dimensies.
zullen deze power genoeg hebben voor de zagi 400?

mvg ruben

Back