N
nilszagi
Guest
goede dag, ben nieuw op dit forum en probeer een zagi aan het vliegen te krijgen.
Bij de aankoop (marktplaats) zat dus alleen een zwever met
motor Robbe BL 2824-26
accu 910maH 11.4v
twee servo's!
heb nu een zender en ontvanger Robbe Futaba met ontvanger R136F
en Speedcontroler Roxxy BL control 710 aangeschaft. Na een avondje solderen, kom ik nu toch niet verder.
Ik heb geen extra battery packet (4,8 volt) op de ontvanger aangesloten die dan de servo's voed, begreep dat de speedcontrollor dat regelde. Maar na alles aangesloten te hebben, gebeurt er niks. Vraag is kan je deze B (op de ontvanger wel negeren middels de speedcontroller).
Ook de motor draait niet, heb in de zender wel geselecteerd, program WING en Elevon mixing. De zender is mode 2. Voordat ik weer naar Huider te Heerhugowaard ga, kan iemand misschien een tip geven??
bij voorbaat dank voor de hulp,
hoop dat ik dit weekend nog eerste oefening kan doen!
Bij de aankoop (marktplaats) zat dus alleen een zwever met
motor Robbe BL 2824-26
accu 910maH 11.4v
twee servo's!
heb nu een zender en ontvanger Robbe Futaba met ontvanger R136F
en Speedcontroler Roxxy BL control 710 aangeschaft. Na een avondje solderen, kom ik nu toch niet verder.
Ik heb geen extra battery packet (4,8 volt) op de ontvanger aangesloten die dan de servo's voed, begreep dat de speedcontrollor dat regelde. Maar na alles aangesloten te hebben, gebeurt er niks. Vraag is kan je deze B (op de ontvanger wel negeren middels de speedcontroller).
Ook de motor draait niet, heb in de zender wel geselecteerd, program WING en Elevon mixing. De zender is mode 2. Voordat ik weer naar Huider te Heerhugowaard ga, kan iemand misschien een tip geven??
bij voorbaat dank voor de hulp,
hoop dat ik dit weekend nog eerste oefening kan doen!