Zal wel wat fout doen maarrrr

Discussie in 'Helpdesk' gestart door lucbis, 27 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucbis

    lucbis

    Lid geworden:
    10 mrt 2014
    Berichten:
    1.001
    Locatie:
    Brielle Zuid Holland
    Denk dat ik maar es verder ga kijken naar een forum veel succes verder met dit platform, beetje jammer want las altijd met veel plezier de topics maar krijg een beetje het gevoel als zak behandeld te worden dacht altijd dat een forum was om vragen te stellen en daar wat mee te kunnen maar tegenwoordig moet je gelijk alles snappen anders ben je maar lastig.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2016
  2. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    Kusje d'r op ?
     
  3. Hermanusb

    Hermanusb

    Lid geworden:
    22 nov 2014
    Berichten:
    609

    Ik kan soms het bovenstaande wel begrijpen
    Uiteindelijk kreeg ik hier het advies om te gaan kantklossen.

    en zelfs dat kan ik nog niet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2016
  4. lucbis

    lucbis

    Lid geworden:
    10 mrt 2014
    Berichten:
    1.001
    Locatie:
    Brielle Zuid Holland
    Fijn dat de mannen zelf alles begrijpen en nooit wat vragen en er dan overheen lezen en het nog een keer vragen....maar ja blijkt maar weer vriendje van doet wonderen..... Misschien zien we elkaar nog wel eens kijken we dan wel
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2016
  5. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    Nou dag hoor...

    Don't let the door hit you on the way out.
     
  6. denof

    denof

    Lid geworden:
    22 dec 2009
    Berichten:
    1.318
    Locatie:
    Ridderkerk
    Ik mee eens hoor, ik vond de oude versie modelbouwforum wel veel fijner en directer... Mischien dat ik daarom nu niet vaak meer op het forum kom...

    Wanneer weer terug naar oude forum?
     
  7. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Het kan aan mij liggen maar als je meerdere malen de vraag stelt en zowel in dit topic als in oudere topics je het antwoord hebt gekregen dat je niet mag reageren in de verkoop topics, waarom kom je dan nog weer met deze post?

    Dat is dan iets waar wij moe van worden........

    En als je niet weet hoe je een "Conversatie" (voorheen een PB) moet starten mag je dat ook gewoon vragen.
    Klik op de bewuste usernaam en klik daar op "start een conversatie"
     
    Schots en Scheef vindt dit leuk.
  8. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
    NIET. Dit werkt zoveel beter, en je kunt zoveel meer met deze software.
     
  9. lucbis

    lucbis

    Lid geworden:
    10 mrt 2014
    Berichten:
    1.001
    Locatie:
    Brielle Zuid Holland

    Dank voor je antwoord maar zou het ook zo kunnen zijn dat het voor sommige niet overzichtelijk meer is en dat ze een vraag posten maar de volgende dag niet meer weten waar hij staat, misschien ook makkelijk om een kopje moderators te maken zodat je je vraag niet open en bloot hoeft te stellen en openbaar te kakken gezet kan worden. Als ik in eerste instantie een normaal antwoord had gekregen was dit allemaal niet nodig geweest. Ps misschien moeten jullie eens polsen wat de rest van de forumgebruikers er van vinden. Als dit al gedaan is heb ik er overheen gelezen, maar goed ik zeg of vraag wel niets meer. Ik ben nu 1 1/2 jaar bezig met deze mooie hobby en geef toe dat ik veel geleerd heb en dat er een hoop mensen rondneuzen die wel willen helpen en die het niet vervelend vinden om meerdere keren antwoord te geven op dezelfde vraag.
    Dus voor die mensen mijn dank. Voor de rest van de vrienden van moderators die hier geheid op gaan reageren, leer normaal antwoord geven maak je mensen blij bij
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2016
  10. PH_AJH

    PH_AJH Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    12.151
    Locatie:
    away
    Ik ben geen vriendje van de moderators maar ik snap iets in jouw reactie niet. Op 25 juni heb je de vraag gesteld en kreeg je dit antwoord:
    "Zoals op het oude forum is het kunnen reageren op topics in de te koop forums uitgeschakelt maar met dat ook de rechten om zelf te kunnen reageren voor een kick."
    Ik vraag me dan af wat hier onduidelijk of vervelend aan is. Het wordt eigenlijk pas wat vervelender als je exact dezelfde vraag nog een paar keer herhaalt, waarop je steeds hetzelfde antwoord krijgt, en jij blijft herhalen dat het nog steeds niet lukt.......
    Ook dat is in dit draadje al een paar keer gezegd; je kunt met iemand een conversatie starten die door verder niemand te lezen is.

    In plaats van zo gepikeerd te reageren zou je ook kunnen lezen wat de antwoorden zijn en eventueel aangeven wat je niet begrijpt.
     
  11. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Zoals op alle forums kan je binnen je eigen profielomgeving je postgeschiedenis terug vinden. Lijk mij geen excuus om te zeggen dat mensen hun posts niet meer terug kunnen vinden.

    Je hebt op meerdere plekken tot zelfs hier een duidelijk antwoord gekregen dat het reageren niet is toegestaan, waarom dan toch weer proberen en klagen dat het niet goed gaat? Hiermee zet je toch echt jezelf te kak.....
     
  12. Hermanusb

    Hermanusb

    Lid geworden:
    22 nov 2014
    Berichten:
    609
    Mbt je eigen posts terug vinden heeft mij dat ook zeer veel moeite gekost.
    Beter gezegt heeft me de dat enige tijd geleden ook wat frustraties opgeleverd. bovenin de balk vh forum klikte ik op mijn naam en dan krijg je een soort popup of popdown menu met een serie opties.

    Bijv conversaties.

    Pas veel later kwam ik erachter dat je dan nogmaals op je eigen naam moet klikken om een extra scherm te krijgen waar oa post staat.

    Toen vond ik ze ook weer terug.

    Heb dat als lastig ervaren.
     
  13. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.933
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Ja en?
    20 jaar geleden draaiden we nog platen, 10 jaar geleden nog CD's, nu nog MP3 bestanden.
    We zijn in 15 jaar door twintig generaties nieuwe mobiele telefoons gegaan, en niemand heeft daar moeite mee ondanks dat (ik heb hem nog steeds) de eerste telefoons wel 6 berichtjes van 160 tekens (dus totaal nog geen 1000 letters) kon opslaan, en je nu moeiteloos tegen de gygabites aan hikt in je telefoon.

    Auto's, TV's, zelfs keukenmachines, alles verandert.

    Het forum dus ook....

    Zo moeilijk is het allemaal niet.
     
    Bert V en Caretaker vinden dit leuk.
  14. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    Heel mooi verwoord Brutus....
     
  15. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.836
    Locatie:
    Nootdorp
    En als zo`n apparaat een keer de geest geeft moet je een nieuwe kopen en zul je moeten uitvogelen hoe het kreng werkt. Niet altijd leuk maar hoort erbij.
    Al snel kom je erachter dat het nieuwe onbekende errug veel meer kan dan het oude vertrouwde. Ik vond de forumwissel ook niks, maar nu weet ik niet beter.
     
  16. Hermanusb

    Hermanusb

    Lid geworden:
    22 nov 2014
    Berichten:
    609
    Heb ook niet geklaagt hierover.

    Hooguit dat er hier wat bitcherige reacties langs komen.
    Ik ga wel weer kantklossen
     
  17. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.836
    Locatie:
    Nootdorp
    Kantklossen ? ook daar zijn "bitches" en misschien nog wel meer als hier.
     
  18. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Ik geloof dat het zo wel genoeg is. Ondanks dat niet iedereen alles snapt hoeven en/of even snel van begrip is, kunnen we nog best vriendelijk tegen elkaar blijven toch?

    Even voor de duidelijkheid, reageren op elk te koop topic is niet mogelijk en geeft de melding zoals je hebt gezien.

    Als er vragen zijn over de software van het forum, verduidelijkingen of andere mogelijk- en moeilijkheden kun je deze altijd stellen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina