zand in brushless lrp motor, hoe open/schoonmaken?

Maar zijn bij jou alle schroefgaatjes bedekt met je motor-mount? Misschien is dat bij Robert c niet het geval, daarom moet hij als hij nog gaatjes heb die zichtbaar zijn afplakken dat er geen zand meer in kan komen.

Bij mij zaten er sowiezo gaten open jah:cool:.. En die hebben flink zand gehapt.
Vind ik wel raar dat er zoveel (2 theelepels) door die gaatjes naar binnen gaat; het zit allemaal redelijk onder de kap.

Achja, ik heb nujuist even in huis met mn onroad gereden, en het liep allemaal perfect :yes:

Nu maar hopen dat tie het zolang goed blijft doen, tot ik een nieuwe motor heb.
Ik wilde toch al eens een andere motor, maar nu ik deze toch niet 100% vertrouw lijkt me dit een keurig moment. (zal misschien een x11 worden)

Ik dus helemaal gelukkig ;)

Groetjes,

Robert

Als het n 5 accu's rijden gebeurd, en de volgende keer weer.. Het is in ieder geval nutteloos verspild geld, doet er niet toe hoeveel. Dat waterdicht staat op de verpakking.

Groetjes,
Robert

Ik heb de verpakking van de motor voor m'n neus nu. Zie nergens staan dat de motor waterdicht zou zijn...
Ws. ben je in de war met de regelaar, niet dat het daarbij wel klopt maar daar staat het wel op de verpakking.

Pak die 40 euro verlies en koop een fatsoenlijke motor.

Ik ga inderdaad een nu een andere motor kopen, maar ik heb toch best wat jaren lol gehad van dit setje. Zeker voor zijn prijs, een goede instap naar de brushless.:yes:

Wil nu een nieuwe kopen, zit te twijfelen tussen SpeedPassion V3, LRP x12 en Corally red series. Allemaal 10.5 T, om eventueel wedstrijden te kunnen rijden in de pro10 klasse.

Mijn voorkeur gaat uit naar LRP, ik ben enigszins merkloyaal.:cool:
Kan iemand hier wat over zeggen? Ik heb niet zo'n zin om nog meer draadjes te openen, daar word het niet beter op ;)

Als ik echt te ver offtopic ga graag even een seintje,

Groetjes,

Robert

Ik denk dat je niet echt mis kunt gaan tussen die drie. Ga ervan uit dat LRP het probleem met ontploffende lagers in de X12 wel opgelost heeft ondertussen.

Back