Zaterdag 17 november, 1e F3P wedstrijd te Rotterdam.

Voor de geinteresseerden hier een quote uit de mail betreffende Rotterdam;

Wedstrijd verloop
Per klasse zal er een lijstje komen te hangen met de startvolgorde. Houdt deze volgorde in de
gaten en zorg dat je klaar staat.
We beginnen met A, dan B, dan C, dan AM. Op die manier hebben de AM vliegers wat tijd tussen
de vluchten.
Voor iedere vlucht mag je kort even trimmen. Zodra de vorige vlieger is geland en zijn model
heeft opgepakt en uit de vliegzone is, mag de volgende deelnemer opstijgen en heel even
trimmen. Hou dit echt kort 10-15 seconden is genoeg. Daarna land je uit jezelf en positioneer je
het model voor de officiële vlucht. Op aangeven van de wedstrijdleiding mag je dan beginnen.

Geen Pauze!!
Omdat we veel deelnemers hebben zijn er extra juryleden ingezet zodat we twee juryploegen
hebben. Hierdoor kunnen we vrijwel achter elkaar doorvliegen en is er in principe geen pauze!!

Misschien handig voor bezoekers :D

Grt.

En even nog een onduidelijk puntje, in de mail staat;

Tijden
Zaal open 9:00 aanvang wedstrijd 10:00. We moeten om 18:00 de zaal weer verlaten.

Op f3p.nl staat dat het tot 16.00 is, welke is juist? :roll:

Grt.

Cees Kraaijeveld zei:
Om 18.00 uur moet het gehele gebouw verlaten zijn.... :wink:

Okeej Cees, dat is dus zeer gunstig, ik ging eerst van 16.00 uit. Ik denk dat we met de strakke planning die 3 rondes dan wel moeten halen :D

Grt.

raymon zei:
jij ook altijd met je 3 rondes, als je goed vliegt heb jehet niet nodig,,

Hehe, voor jou is het rotter; helemaal vanuit Emmeloord voor 2x een vluchtje van 2 minuutjes :lol: (als we de 3 rondes niet halen)

Grt.

Tja, ik zit er niet zo over te zeuren, en hoop de 3e niet nodig te hebben
Ach we zien het wel,
Tot zaterdag iig:)
En hoop natuurlijk met beker naar huis te gaan

Hee ideetje!

Rotterdam is een grote en vooral lange zaal,
en we hebben 2 juri teams

Zaal delen met het neerlaatbare zeil in 2 vierkante zalen en 2 deelnemers tegelijk!

Dan zijn zelfs 4 vluchten mogelijk?

Doe maar niet Niek, het zijn 4 veldjes, dat is vrij lang, 3 veldjes is genoeg, maar 2 is echt veel te kort......

Grt.

:?: jij kon toch zelfs F3p en AM oefenen in je slaapkamer??! 8)

En we zijn allemaal top piloten.. Toch?

Volgens mij is het mogelijk om met 2 jury teams doordat enkele vliegers bij een andere klasse in de jury zitten.

Wordt wel lastig voor die personen als zij moeten jureren in de ene zaal en tegelijker tijd vliegen in de andere :)

Rick

Bijv het grote aantal C deelnemers zou dan vlotter afgehandeld kunnen worden, bij C zit jury uit de deelnemers van A en B.

Niek zei:
Bijv het grote aantal C deelnemers zou dan vlotter afgehandeld kunnen worden, bij C zit jury uit de deelnemers van A en B.

Nee, dat is handig, dan kun je in de andere zaal alsnog niets doen omdat er geen deelnemers voor A en B zijn :?

Grt.

Back