Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
snelheid is niet van toepassing, het is om motorvermogen dat het toestel wil klimmen. Zodra dat vermogen weggehaald wordt is de neiging tot klimmen ook gedaan vermoed ik. Dus dan kan de mix perfect werken.
alleen zoals bertus zegt als je accu leeg is gaat de mix nog altijd maar je motor niet.
Bertus,
Ik gebruik deze mix in verschillende toestellen, onder andere in mijn (ernstig overpowerde) easyglider en het werkt echt prima. Je corrigeert alleen de motordomping en niet het profiel of de vleugelhoek (moet ik wel zeggen dat ik de Zaunkönig niet ken, het is natuurlijk wel een vrij oud ontwerp)
Ik snap wat je bedoelt in bovenstaande reactie maar om nu van een "anker" te spreken lijkt me een beetje overdreven; bij volgas is vaak maar 4-6% elevator down nodig om het toestel in een rechte lijn te houden. Natuurlijk wel lineair meemixen inderdaad, meer gas, meer down.
Voor wat voor motor was dit toestel origineel eigenlijk bedoeld?
Is zelf op je foto nog te zien. Dat zal zeker invloed hebben op zo'n klein kistje!Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik de vleugel met folieën negatieve tipverdraaing heb gegeven dat is inmiddels weer hersteld misschien heeft dat er ook mee te maken gehad.
En dat gaan we zo zienHelaas waait het nu te hard om het te testen.
Heb de orginele waterslide decals, manual en tekeningen thuis liggen. Kan dus zo in produktie...
te verkleinen! .
Hoeft ie niet uit elkaar![]()