(zeer)kleine 6ch?

• Topicstarter Topicstarter Gait7
  • Startdatum Startdatum
Maar heeft met alle respect zeer weinig van doen met hoe een 3D CCPM heli zich gedraagt.
Ik kan al die micro's eigenlijk wel vliegen.
Het is erg leuk ook, maar dan denk ik dat een simulator zijn geld meer waard is als oefenmiddel voor het leren besturen van een 3D helikopter.
Het allerbeste is enorm veel vliegen met een echte ccpm heli, veel routine krijgen, het spul "snappen" en dan 3D.
Helivliegen is MOEILIJK, kost veel tijd en energie.

Als er een fullsize pooltafel in mijn huiskamer past en je dan ook nog her en der normaal kan gaan zitten dan probeer ik het ook met dat ding :mrgreen:

Als er een fullsize pooltafel in mijn huiskamer past en je dan ook nog her en der normaal kan gaan zitten dan probeer ik het ook met dat ding :mrgreen:
Precies!! dit is gewoon erge slimme marketing, voor je gevoel lijkt het net een huiskamer, terwijl dat toch echt niet zo is!

Ik vind het wel een erg leuk toestelletje, zeker om 3D mee te oefenen en er aan te proeven, als je met zo'n ding crasht zal de schade op zeker een stuk minder zijn dan met een 250/450 ;)

[URL="
- Blade mCP X RTF & BNF by BLADE[/URL]

er zijn al topics over deze heli, en zo te zien is 3D indoor toch dichterbij dan we denken .... tenminste, als je zeer goed bent.

Zijn zelfs helemaal niet zo duur, BNF is 153Euro, RTF 180 Euro:D Maar of het allemaal zo makkelijk vliegt als op het filmpje:rolleyes::rolleyes: met zijn 53gr mag je er zelfs niet naar niezen of hij knalt tegen de muur:onweer:

Grtz Rudi

Laatst bewerkt door een moderator:
3D vliegen met een heli van dat formaat is gewoon enorm moeilijk.
Je reflexen moeten gewoon veel sneller werken dan bij een grotere heli.
Het ding heeft geen massa traagheid, en zwiept alle kanten op als je hem genoeg vermogen geeft om het mogelijk te maken.
Als je 3D wilt gaan vliegen (figuren) dan kan je beter een grote heli pakken, en daarna kleiner proberen.

Het enige waarvoor ik een kleine CP heli zou kopen is, omdat het stabieler vliegt.
Je hebt toch meestal binnen last van wind vlagen(turbulentie).
En dan is het toch wel prettig als je hem gewoon nog gestabiliseerd naar beneden kan 'trekken'.

Back