Zeildag Eindhoven 5-6-2005?

• Topicstarter Topicstarter Iwema
  • Startdatum Startdatum
I

Iwema

Guest
Triple B en ik vroegen ons af of er interesse is om een zeildag te organiseren in het zuiden van Nederland.

Eindhoven zou een optie kunnen zijn.

De Hanevoetseplas is hiervoor wel geschikt maar andere opties zijn ook welkom.

Ik kan er voor zorgen dat het mogenlijk is om met verschillende boten te varen.

Ik kan mijn schepen meebrengen.
A-class,
RUBIN
Windstar
Triana
butterfly.
Met de laatste 2 schepen (trimarans) kan alleen gevaren worden met weinig wind. (ik ga niet zwemmen!!)

Ik zie graag jullie reacties.

Hugo

Op korte termijn lijkt mij het beste.

Even afwachten wat anderen er van vinden.

Triple B; "Is de boot nu nog niet af?!!"
(De mijne zijn ook nooit af.)

Hugo

deze week wil ik klaar zijn met het polyester werk. en dan het dek erop.

maar weinig animo voor de zeildag?

dan doe ik nog ff rustig aan met mijn project. :lol:

Tja, de Forumzeildag dreigt er een beetje bij in te schieten, doen we nog een poging voor de zomer? Of dit jaar misschien in een lekker herfstbriesje?

Wat mij betreft kan het best een van de komende weekends plaats vinden.

Er is echter niet veel animo.

Zelf zeil ik meestal op Zaterdag en Zondag na 15.00 uur. op de Hanevoetseplas in Eindhoven.

Als mensen willen komen zijn ze altijd welkom.

Als ze zich vooraf aanmelden kunnen ze ook met andere boten varen welke ik dan mee neem.

Hugo

Hoi,

Over 2 weken lijkt mij een goed ide want dan is mijn toetsweek voorbij en heb ik als het goed is al mijn schoolwerk af voor dit schooljaar.
Hoe ik er ga komen weet ik nog niet.

Florian

Hi Florian,

Je doelt op het weekend van de 19/20ste?

De 19de is mij best.

Hugo

Hi Florian,

Als je per trein komt kan ik je wel op het station afhalen.

Hugo

Hi Robert,

Jammer dat je niet kunt komen, mischien een volgende keer.

Hugo

Hoi,

Kan dat weekend niet maar ik hou me aanbevolen om en hou het zeker in de gaten als dit een andere keer weer plaats vindt. Zeker daar ik net begin met zeilen en ervaring delen kan geen kwaad. Natuurlijk ook daar er nog een Rubin aanwezig was.

Zeker tot één volgende keer.

Freddy

hallo,

ik heb dan jammergenoeg nog examens dus ik kan niet maar als jullie nog eens gaan zeilen wil ik graag mee.

Ik heb een S75 en een own design open60

groetjes Robert

Hoi allemaal!

Ik heb best zin in een zeildag, maar...
Misschien is het handiger om het wat verder vantevoren te plannen.
Mezelf nagaand is het fijn als je een datum prikt die toch minstens een maand vantevoren bekend is.
Sommige mensen hebben nu eenmaal een drukke agenda, ook in de weekends. (Ik ben daar een van...)
En informeer je Micro-Magic Boys ook; zij zijn best enthousiast, maar zijn ook vaak op pad.

Op korte termijn kan ik niet; als de zeildag iets naar achteren wordt verlegd, kan ik wellicht wel komen met de Kyosho Seawind.

Roel

Hoi,

Ik kan wel met de trein komen, maar zo te horen is de opkamst een beetje minimaal zo. Misschien toch nog ff naar een andere datum kijken, een weekje later bijvoorbeeld.

Florian

Hoi,

Alle weekenden tussen nu en 15 jullie vind ik best dus als er dan meer mensen kunnen.

Florian

Back