Zeildag Eindhoven 5-6-2005?

• Topicstarter Topicstarter Iwema
  • Startdatum Startdatum
uiteraard
maar ik zal er geen slowchat van maken.

wie komt er dan ook?
is de datum niet goed?
is de locatie niet goed?

trouwens ik heb in son ook een leuke vijver gevonden.
en in eindhoven is de karpendonkse plassen ook een groot water
met een prima parkeerplek voor auto's

Mannen, klinkt heel betweterig, maar ik geloof dat ik het hier als eens geschreven heb:
Jullie hoeven jezelf weinig te verwijten. Je locatie is prima, daar gaat het niet om, maar jullie planning is een beetje... kort dag, zal ik maar zeggen.
Als je kijkt naar de organisatie van de werkschependag: ik ben in het najaar begonnen met een draadje te openen. Uiteindelijk resulteerde dit in een poll die op nieuwjaarsdag eindigde. De keuze werd Appingedam. De datum hadden we al: hemeldvaartsdag.
Dat is dus ver tevoren plannen. Je moet rekening houden met het feit dat er misschien mensen uit het hele land willen komen, als ze kunnen. Echter: die hebben ook hun eigen vereniging, met activiteiten, gezinnen, en andere sociale verplichtingen zoals bijv schoonmoeders, verjaardagen van kinderen en de kat van de buren die dan ongesteld moet gaan worden. Kortom: als je zo'n dag tot succes wil maken, en als je wilt dat er veel 'vreemde' schepen komen, zal je eerder moeten beginnen met plannen.
Kijkend naar mezelf: dit is de dag na de Open Dag van Vaargroep Flevoland, m'n eigen cluppie. Dan ben ik een beetje uitgeteld...
Advies: probeer dit, als je grootschalig wilt, in September te doen, na de zomervakantie. Minder evenementen, minder druk op de ketel...
Succes!

vinnik een goed plan.. september maar eens opzetten dan?

en dan 5 juni gewoon een leuke voorproef...

29 mei komt mij prima uit. En inmiddels heb ik ook ervaringen met een reddingsbootje op de Hanevoetplas (zie de nieuwste uitgave van Modelbouw Aktueel :oops: )
Graag informatie redelijk ver vooruit op dit forum plaatsen, want zo vaak kijk ik niet alle rubrieken door.

Hi Erik jan,

Vaar je wel vaker op de Hanevoetplas?

Ik vaar meestel op Zaterdag en Zondag.

Meestel start ik om 15.00 of 16.00 uur.

Mischien kunnen we elkaar eens treffen.

Inmiddels is er ook al een oceaanstomer op de plas.

Groeten,

Hugo

oceaanstomer???

erik kom je zondag ook bij de maidentrip van mijn bootje?

Hoi Bastiaan,

Hoe ver ben je?

Of moeten we het een week uitstellen?

Hugo

vertel eens van die oceaanstomer?

zondag ben ik er.. zeker weten!

eens moet de eerste keer worden!

Wat moet ik vertellen?

Ik heb de boot nog nooit gezien.

Ik weet alleen dat de boot heel instabiel was.
Nu is hij uitgerust met een soort pendel die de boot automatisch stabiliseert

Hugo

Hallo Bastiaan,

Ik denk dat de vaar-demonstratie-dag niet zo gek gekozen is.

Ook vandaag hebben verschillende mensen weer gevraagd of we ook dit jaar voor de vacantie weer een vaardag houden.

Leuk als wandelaars er om vragen.

Hugo

Back