Zelf bouw 20ft Container trailer met M.A.N trekker

Ik vind de container ook hoog staan.Heb zelf een container wagen gemaakt met aanhanger en oplegger met dolly.De hoogte hiervan is boven kant chassis 10 cm.Hierop staat de container.Bij de motorwagen heb ik een frame gemaakt op genoemde hoogte , om boven de spatborden te komen.Nu komt de container veel boven de cabine uit.

he frans ziet er mooi uit, maar spijtig dat je de foto's allen maar in het klein kan zien

mss een tip om imageshack of photobucket te gebruiken

bij oud ijzer overslag gezien
een container werd rechtop gezet met deuren naar boven en zo gevuld met oud ijzer voor export na gevuld werden deuren gedicht en plat gezet voor transport

He Frans, ziet er netjes uit.
btw je heb hier op het forum de mogelijkheid om je eigen fotoalbum aan te maken waar je 100 foto's van max 800 x 800 pixels kwijt kan
kijk maar onder je gebruikersinstellingen

Het was even rommellen om de foto's groter te krijgen

maar hier even twee stuk's

trailer3-1.jpg

trailer1-1.jpg

Bestickering kun je ook laten maken, dus je kan ook een mengelmoes container maken, nee grapje, even speuren op het net en er zijn genoeg bedrijven die sticker kunnen maken naar eigen inzicht en grote.

Heb net zitten googlen en bij de tamiya container chassis zit ook
veel ruimte tussen de container en banden.
hier is het chassis al wel in kleur.

SSPX4657.jpg

dus vind het zelf wel mee vallen wat mijn chassis te hoog is, met een kleiner chassis lijkt het groter.

gr frans

Het lijkt erop dat deze trailer op de foto is aangepast, maar klopt wat je zegt doordat hij korter is lijkt hij erg hoog te staan.

Voor het containerchassis wat ik gemaakt heb,zijn de poten van een flatbad trailer gebruikt ,deze zitten gelijk met bovenkant chassis.Deze heb ik ingekort tot uitgeschoven 10 cm..Ik heb wel een vlakke koppelplaat,is bij de trailer op de foto hieronder ook.Dus geen probleem met profielen bij de schotel.
Als je er een bruder container opzet moeten de pootjes bijna de grond raken(1:16)

chassis

Bij de oudere containerchassis zoals frans hem maakt klopt het dat de container wat hoger staat.
het chassis van tamiya klopt niet, omdat de containers van de laatste jaren een tunnel hebben. De tamiya container heeft deze tunnel niet en staat dus hoger op het chassis.

frans ik vin het een top chassis van je. klasse en ik volg het op de voet..

dank voor de leuke reacties
en we gaan zeker zo door ik doe het samen met mijn vader
die vind model bouw ook leuk, en als we niet met de trucks bezig zijn hebben we nog een slotracebaan waar we het druk mee hebben.

onze hobby kelder,

IMG_7080.jpg

gr frans

Laatst bewerkt:
Back