tuurlijk. Align heeft vrij lang blanco kappen op de markt gehad. nu niet meer geloof ik je kan een bestaande kap blank schuren, en zelf weer verven/airbrushen of je maakt een mal van gips/hout, en je maakt zelf de volledige kap. goede mal, beetje glasvezel. daarna veel plamuren en schuren. en weer verven/spuiten. het is an sich niet moeilijk, maar wel wat werk. en het moet je liggen natuurlijk. wat is je idee? wat wil je, wat voor kap gaat het om? belangrijkste van een kap is, dat hij tijdens de vlucht blijft zitten, en heel blijft. thats it. dus zolang de bevestiging aan de heli goed is, en de kap niet extreem zwaar, kun je veel doen.
Als je helemaal zelf een kap wil maken zou ik hem van XPS, dat harde schuim, maken. Je kan het in behoorlijke diktes krijgen en je kan het snijden met een hete draad of zagen met een ijzerzaag. Dan kan je het in model schuren en een glasweefseltje eroverheen zetten. Daarna kan je een mal maken of holt de kap uit en giet er thinner in, het schuim wordt dan opgevreten en je houd alleen de schaal over. Lost foam methode. In Amsterdam haalde ik het XPS altijd hier, verkopen per plaat. https://www.royalroofingmaterials.com/vestigingen/royal-amsterdam/ GJ