zelf omgeving in reflex XTR zetten

@Gerard,

Bedankt voor die link!! :lol:
Hier staat echt heeeel veel hebbedingen voor de XTR!
TOP!
Als iemand nog een sceadu zoekt voor XTR...
Laat het me weten via PB

Grtz
Nick

Hallo...

Wanneer ik met Reflex XTR een recording heb gemaakt van mijn vlucht,
hoe zou ik daar een filmpje van kunnen maken zodat die te versturen en te bekijken is met media player door mensen zonder Reflex?

Gr Erwin.

erwin dat gaat zo niet, dan moet je even afspelen in XTR en het venster opnemen met het programma "FRAPS"

kan dit ook in reflex? de gewone dus want manusje is hier dan ook in geintereseerd

ja dit gaat in reflex, maar dan wel alleen in de XTR versie.

ik heb laatst een versie gamaakt van ons eigen veld, erg leuk om eens te doen.

Om het even helemaal op zijn kop te gooien:

Met een klein beetje geluk lukt het me binnenkort om in een loods een heli in 3D in de lucht te projecteren!!
Natuurlijk met de standaard aansturing via een zender en alles realtime. Ik heb altijd al een hekel gehad aan die kleine 19" schermpjes :-). Als modellen gebruik ik de Reflex XTR modellen (die zijn mooi, goed en handig te gebruiken).

Oftewel: indoor vliegen op de sim wordt dan wel heel realistisch (en zelfs met brandstof heli's veilig ;-)).

Mocht het helemaal klaar zijn, dan maak ik zeker even wat foto's en / of een filmpje.
Natuurlijk zijn er beperkingen aan het geheel, maar ja: soms moet je gewoon iets doen wat leuk is.

Hoe dan ? als ik op printscreen druk blijft het beeld eventjes staan en daarna gaat de simulatie verder. :evil:

dan staat hij op je virtuele prikboard, als je dan paintshop ofzo opent, en dan "paste" kiest, staat het plaatje op je scherm.

[edit]

Wat me opvalt is dat berichten in dit subforum niet kunnen worden gedelete door registered users :-).
Gerard was me voor

fabian, je kan als geregistreerde user enkel je berichten verwijderen als het het laatste bericht is in de draad.
heeft er daarna iemand gepost kan je hem niet meer verwijderen, enkel de mods kunnen dat dan nog.

@rheli, mooi dat het gelukt is.
met het programma "fraps" kan je ook nog mooie recordings maken van XTR die je in de normale mediaplayer af kan spelen.

Back