Avondje wezen tekenen..
:rolling: kan je het toch niet zonder tekening :rolling:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Avondje wezen tekenen..
Hout is alleen ter illustratie. wordt gewoon een alu plaat.
Ik zou alleen wel de excentriekring deelbaar maken en niet zoals nu openbuigbaar.
Dat is ten eerste natuurgetrouwer en ten tweede kan dat niet breken als je het losschroeft en niet hoeft te buigen.
Ben je morgen voorbij het kruishoofd en de lijbaan???
Rara wat is het...![]()
Nee, ik wil t kruishoofd voorzien van lager busjes. Dat gat is 6mm met een lichte perspassing dus daar kan een hard stalen as stompje in.
Scheelde voor mij t werk om een gecompliceerde drijfstang te maken...
Ja, en ook dan moet ik t 1 van de 2 delen demonteren om de drijfstang eruit te krijgen.. immers als de bus in de drijfstang zit, en de passing in het kruishoofd.. moet je 1 van de 2 demonteren. dit was voor mij makkelijker om te frezen dus doen we het op deze manier![]()
Kun je beter het lagerbusje in het small-end zetten, en de kruispen in een goede passing (geen perspassing) in het kruishoofd, met aan een kant van de pen een flensje, en aan de andere kant een E-clip of een schroefje in de kopse kant. Dan heb je tenminste een constructie die ook voor demonteren geschikt is.