Peter,ik had ook al lang intresse voor een meerblads kop en ik heb me er een week of vier geleden een gekocht met een rompje bij van aling voor een Trex-600 een week of drie geleden heb ik hem ingevlogen in een strakke wind maar met de V-Bar was dat een fluitje van een cent,nog een beetje bijstellen in de V-Bar en ik had er een goed gevoel bij,ik wilde al lang weten wat een vijf blad kon(of enkel rondjes vliegen)dus eerst een looping......nog een....dan een rol....een stal turn en nu de tik toks alles was geen probleem,de tik toks was niet mooi om te zien maar daar ging het niet om het was om te weten wat een vijfblads kon en of het moeilijk was,wel volgens mij vliegt een vijfblads niet moeilijk maar wel anders,een ding wil ik nog eens doen en dat is auto rotatie maar met een romp en vijfblads kop ???????
Nu was er zaterdag 11 juni vlieg meeting in Enghien en wij daar naartoe,er waren daar piloten die ik al lang ken en die ook intresse hadden in een vijfblads kop met romp en wilden de heli zien vliegen.Dus wij maar vliegen rol,looping,stal turn,rugvlucht,tik toks en dan riepen ze door de micro auto rotatie en me kennende daar de auto rotatie in gezet en ja voor mijn voeten mooi neer gezet.
Dus peter zet er maar rap je vierbladskop op dan is je heli af,want moeilijk vliegen is het niet wel anders.
Grt.
Nu was er zaterdag 11 juni vlieg meeting in Enghien en wij daar naartoe,er waren daar piloten die ik al lang ken en die ook intresse hadden in een vijfblads kop met romp en wilden de heli zien vliegen.Dus wij maar vliegen rol,looping,stal turn,rugvlucht,tik toks en dan riepen ze door de micro auto rotatie en me kennende daar de auto rotatie in gezet en ja voor mijn voeten mooi neer gezet.
Dus peter zet er maar rap je vierbladskop op dan is je heli af,want moeilijk vliegen is het niet wel anders.
Grt.