Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hier gaan we dus verder over ons circuit in Amersfoort.
Elke keer als wij hier hebben gewerkt plaatsen we foto's van het circuit als het eenmaal goed af is is iedereen natuurlijk welkom zo ziet het circuit er nu uit.
Wij hebben in Aalsmeer/Hoofddorp ook plannen om een circuit aan te leggen (off-road). We zijn ze er benieuwd naar jullie ervaringen.
Hoe gaat jullie organisatie eruit zien? Zijn jullie een vereniging begonnen, of willen jullie dat nog gaan doen. Of juist helemaal niets van een organisatie. Een terreintje aanleggen, crossen maar, en je ziet wel wie er allemaal gebruik van maakt. Hoe ben je tot de locatie keuze gekomen. Is dat in overleg met gemeente en/of de grondeigenaar gegaan etc.
We gaan niet echt als een vereniging beginnen. Het is gewoon een stukje terein wat wel mooi was om een circuit op te maken. Dus niks officieels o.i.d, gewoon lekker rijden
A7v333, het is in Vathorst. Als je wilt kan ik een straatnaam opzoeken.
Net weer even met ze drieen gereden, heb even een 3S lipo in me rustler VXL geprobeert. Eerste stuk ging goed, daarna sloeg die om. Hij ketste over een plas heen, gelukkig geen elektronica nat geworden.
zo vanmiddag was het circuit dooor de regen van de laatste tijd beetje vol gegroeit met gras dus gingen we het met ze alle ff omploegen foto's
rustler
e-firestorm
e-revo
zo daarnet weer gereden bij het circuit r-s racer heeft wel een foto hoe het circuit er nu uitziet echt super mooi als er ooit iemand wilt komen rijden je bent zeker welkom!
Geef die straatnaam maar door. Ik moet mijn slash nog fixen, maar heb nu ook een HPI RS4 MT, moeet ook wat aan gesleuteld worden. Eerddaags eens wat onderdelen bestellen en dan kom ik wellicht ff crossen....
Ik ben heel benieuwd ik weet in ieder geval waar het zit, dus zodra ik m'n Rustler XL-5 heb en een beetje gewend ben kom ik cker ook wel een keer rijden.