Zelfbouw Extra 300 (2.60 m)

Hey Wesley

Het bouwen heeft gedurende 2 weken stil gelegen wegen de examens maar nu heb ik 2 weken vakantie dus kan ik weer wat verder bouwen :)

parat zei:
Hey Wesley

Het bouwen heeft gedurende 2 weken stil gelegen wegen de examens maar nu heb ik 2 weken vakantie dus kan ik weer wat verder bouwen :)

Dus hij is nu zo'n beetje klaar? :roll:

Grt.

Ja het bouwen ligt stil op dit moment.
Reden aankoop van 2 andere toestellen en we zijn ook aan het wachten op de mallen voor de vleugels te maken.

Gr. Didier

hey didier

goe bezig, zie er ferm uit
hou wel rekening met de grootte van de roeren want benny heeft
maar net genoeg uitslag voor te hoveren

greetz koen.m

De werken beginnen volgende maand terug.
Mijn pa is namelijk leerkracht en ik student dus 2 maanden vakantie voor de boeg.

De bedoeling als het lukt zal de extra midden augustus worden ingevlogen.

Dus nog even met spanning zitten en we krijgen de rest van het bouwverslag :D

Groeten didier

Didier,

ik had uw vader dit weekend al vermeld dat er een 2e hands 3W 80 te koop staat in duitsland. Motor is een half jaar oud, klik en kijk hier. Zie maar wat je ermee doet.
Veel succes nog met de bouw.

Sorry voor het zo lang wachten.

Hier komt de update na al die weken (bijna na al die maanden :) )

De mallen hebben ze niet terug gevonden,dus moesten we die op nieuw maken.
Die zijn bijna klaar, dan kunnen we de vleugels gaan snijden dat zou eind deze week moeten zijn of begin volgende week.

De cocpit-kap is al half gemaakt die moet nu nog geplamuurt en afgewerkt worden.

De mallen voor de wiel kappen en de neus hebben we nu ook hier thuis liggen dus die onderdelen zullen ook eerdaags gemaakt worden.

Foto's zullen in loop van de week er op komen (zit nu op smalband dus zal pas na de 18 juli zijn voor de foto's).

Groeten Didier

Back