Oke, dat had ik even vergeten over die draairichting.
Maar dan alleen connectors tussen motor - ESC's toch?
Tussen de ESC's en de powerboard gewoon solderen.
Dus ook nog even 18 3.5mm connector(pairs) regelen voor de ESC - motor verbinding, en 2 4mm connector(pairs) regelen voor de verbinding Lipo - power board.
(De zwarte kabels zijn bij HK ook wel in trek zeg; een heleboel op backorder terwijl de rode gewoon op voorraad zijn)
De Lipo kost dus tussen de $44.98 en $52.98. Ik haal 'm dus wel uit Duitsland; geen gezeur met douane; kortere levertijd boeit me niet, ik kan wel wachten; de zomer is er nog niet
.
Overigens lijkt me de Zippy Lipo dan de voorkeur; scheelt namelijk 33 gram t.o.v. de Turnigy.
Apart trouwens dat de LiPo's met een hardcase goedkoper zijn dan zonder:???:
Dus wat er nog bij moet:
- 5000mAh LiPo 20c
- HobbyKing Control Board V3.0 + USB-programmer.
- Nylon M3 doos van Ebay
- 18x 3.5mm bullet connectors (HK of Ebay; afhankelijk van prijs)
- 2x 4mm bullet connectors (idem)
- Soldeerbout/tin (Conrad)
Je hebt écht teringveel spul nodig zeg; met bovenstaande lijst zit ik op 16 pakketjes. :shock:
@hieronder; dat betwijfel ik; het verschil in verzendkosten is ongeveer zo'n $40 à $50. Totale waarde van HK alleen is ruim $300. Zou ik dat in 1x doen dan betaal ik zo'n €80 aan BTW e.d. Dus ik heb aardig wat ruimte nog.
(Hoewel het wel toffer is om alles gewoon in een groot pakket te krijgen
)
Maar dan alleen connectors tussen motor - ESC's toch?
Tussen de ESC's en de powerboard gewoon solderen.
Dus ook nog even 18 3.5mm connector(pairs) regelen voor de ESC - motor verbinding, en 2 4mm connector(pairs) regelen voor de verbinding Lipo - power board.
(De zwarte kabels zijn bij HK ook wel in trek zeg; een heleboel op backorder terwijl de rode gewoon op voorraad zijn)
De Lipo kost dus tussen de $44.98 en $52.98. Ik haal 'm dus wel uit Duitsland; geen gezeur met douane; kortere levertijd boeit me niet, ik kan wel wachten; de zomer is er nog niet

Overigens lijkt me de Zippy Lipo dan de voorkeur; scheelt namelijk 33 gram t.o.v. de Turnigy.
Apart trouwens dat de LiPo's met een hardcase goedkoper zijn dan zonder:???:
Dus wat er nog bij moet:
- 5000mAh LiPo 20c
- HobbyKing Control Board V3.0 + USB-programmer.
- Nylon M3 doos van Ebay
- 18x 3.5mm bullet connectors (HK of Ebay; afhankelijk van prijs)
- 2x 4mm bullet connectors (idem)
- Soldeerbout/tin (Conrad)
Je hebt écht teringveel spul nodig zeg; met bovenstaande lijst zit ik op 16 pakketjes. :shock:
@hieronder; dat betwijfel ik; het verschil in verzendkosten is ongeveer zo'n $40 à $50. Totale waarde van HK alleen is ruim $300. Zou ik dat in 1x doen dan betaal ik zo'n €80 aan BTW e.d. Dus ik heb aardig wat ruimte nog.
(Hoewel het wel toffer is om alles gewoon in een groot pakket te krijgen

Laatst bewerkt: