Zelfbouw motorblok

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, ik snap het ook niet, als ik een foto heb kan die in 1 minuut online staan maar blijkbaar heeft hij geen internet en zijn zijn posts spookberichten.

O ja, er zijn ook zoeksites die met een foto vergelijkbare foto's kunnen zoeken ;)

Wat een zeldzaam stelletje gevaarlijke debielen!!!

Dat soort motoren vind ik werkelijk prachtig, maar op deze manier er mee bezig zijn.... Daar moet je toch een beetje levensmoe voor zijn.

Groet, Bert

de manier waarop ze ermee bezig zijn, krijg ik sterk het idee, dat het niet de eerste motor is die ze op deze manier starten.

Geen goed idee,
Beste mensen, ik heb een aantal fotos gemaakt, ik ga deze MORGEN of ZATERDAG uploaden ik hoop op begrip

als je begrip wilt, moet je wel wat uploaden als je dat zegt.
zoals je al vernomen had, is er bijna niemand die je gelooft...

ik hoop dat je echt iets hebt gemaakt, hoewel ik wel mijn twijfels heb ondertussen...

Met zo'n motor voor op een model-vliegtuig krijg je hem nooit uitgebalanceerd,
doe voor mij maar een mooie OS of Saito.

voet in het gips is ongeveer 4weken dan is de leraar er met de sleutel ervan door ,hij was terug maar moest toen op wintersport , blijkt de laptopbatt leeg tezijn weer een probleem leraar nog steeds op wintersport ,blijft daar nog even ook want apre ski en leuke meiden ,wat kan de school nog doen ,hooguit afbranden , jillie raden het al motor gesmolten , volgens mij kun je beter dit sluiten ,wordt er ook niet meer geergert.
SLUITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Jeffke geschrapt uit mijn balboekje en toegevoegd aan mijn lijst van vervelende klieren/botteriken/eigenwijzeriken/ondankbaren, kortom ... eikels: Jeffke -> negeerlijst.

Tevens d.m.v. klikken op het
report.gif
bordje de mening van het moderator-team gevraagd over dit klieren, zwetsen en forum-misbruik.

Laatst bewerkt:
[mod]Heren, ik ga hier een eind aan maken ter bescherming van TS. Mocht hij echt aan het bouwen zijn dan kan hij zelf dit topic heropenen en alle mooie plaatjes plaatsen.

Verder valt het me wat tegen dat ik verschillende lieden hier alleen maar commentaar zie leveren op alles wat niet eens met het topic te maken heeft. Ook ik heb persoonlijk mijn twijfels maar daarmee hoef je de TS nog niet af te hakken. Gewoon afwachten of er iets komt is ook mogelijk.

Graag even nadenken voor je op de post button drukt.[/mod]

/edit, hmmm, was al op slot zag ik ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back