Zelfbouw motorblok

Status
Niet open voor verdere reacties.
:P morgen kom ik op school, zou vandaag heen gaan maar de leeraar was ziiek(hij heeft sleutels van lokaal waar hij in licht)
dus ik zelf en jullie kenelijk ook hoop dat ik morgen naar school kan(niet bepaald wat een normaal persoon van mijn leeftijd snel zou zeggen maar ok;))

dus ik zelf en jullie kenelijk ook hoop dat ik morgen naar school kan(niet bepaald wat een normaal persoon van mijn leeftijd snel zou zeggen maar ok;))

probeer jij maar is 3 maanden thuis te zitten... dan schreeuw je wel om naar school te gaan:rolleyes:
hoe is het met je voet?

Jij zit dan zeker ook al lang thuis..... :rolleyes:

Waarom toch altijd weer dat geneuzel over hoe iemand iets typet of schrijft. We begrijpen allemaal wat er bedoeld wordt, dus hoofdletters of niet, de boodschap was duidelijk overgekomen...

Dit was gewoon een open deur.....

Net zoals mensen beloven foto's en filmpjes te plaatsen maar altijd net de digitale camera uitgeleend is, kapot is, het object niet in het bezit is en in dit gevak men met een been thuis zit.

Ik beweer in dit geval specifiek niets maar ik heb al genoeg topics voorbij zien komen dat mensen wat beweren en geen bewijs leveren met dit soort redenen/smoezen.

Dit was gewoon een open deur.....

Net zoals mensen beloven foto's en filmpjes te plaatsen maar altijd net de digitale camera uitgeleend is, kapot is, het object niet in het bezit is en in dit gevak men met een been thuis zit.

Ik beweer in dit geval specifiek niets maar ik heb al genoeg topics voorbij zien komen dat mensen wat beweren en geen bewijs leveren met dit soort redenen/smoezen.

Over een open deur gesproken.......

Als we dan toch gaan letten op fouten, lees jij je teksten wel door dan??

Wat is gevak???? :rolleyes:

Ik neem aan dat het geval moet zijn??

Klopt, maar dat is een typisch "tiepvaut".... "eens" als "is" schrijven als ook geen hoofdletters en punten gebruiken is geen typo maar een bewuste taalverloedering of vandaag de dag kan je al bijna stellen dat men het niet beter weet.
En om je een idee te geven heb ik ook last van woordblindheid of ook wel een vorm van dyslexie genoemd.

Het was een open deur, je kunt het je aantrekken of als positief kritiek zien.

Klopt, maar dat is een typisch "tiepvaut".... "eens" als "is" schrijven als ook geen hoofdletters en punten gebruiken is geen typo maar een bewuste taalverloedering of vandaag de dag kan je al bijna stellen dat men het niet beter weet.
En om je een idee te geven heb ik ook last van woordblindheid of ook wel een vorm van dyslexie genoemd.

Het was een open deur, je kunt het je aantrekken of als positief kritiek zien.

Daar heb je volkomen gelijk in, Ik zat je alleen maar te "plagen" ;)

Maar even weer :ontopic::

Is onze "monteur" al op school geweest ondertussen? Of is er (weer) wat tussen gekomen?

Klopt, maar dat is een typisch "tiepvaut"....
De pot verwijt de ketel ... 't Is niet tiepvaut maar tiepvaud.

Nog een leuk lopend project, diep verscholen in de duistere krochten van het Vliegende schaalmodellen subforum, een ox-5-v8-curtiss-wright-motor :worship::worship::worship: Hoog bouwtempo ook. Bestemd voor een Curtiss "Jenny" (MBF) dubbeldekker :schrik::schrik:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Oh, dat geloof ik graag.

Zomaar even uit nieuwsgierigheid; wordt het een tweetakt, of een viertakt?
In het eerste geval:
- dwars-, omkeer-, ring-, kruis-, of gelijkstroomspoeling?
- zuiger-, membraan- of draaischijfsturing?
- blower, ja of nee? Zo nee, hoeveel carburateurs?

In het laatste geval:
- kleppen of kopschijf? In het eerste geval; twee of vier kleppen per cilinder? nokkenassen: onder of boven? In het eerste geval; stoterstangen of aandrijfriemen? In het tweede geval: aandrijfriemen of koningsassen?

- Hoe had je gedacht de drijfstanglagers uit te voeren; naaldlager of glijlager?
- En de drijfstangen zelf; deelbaar, of deelbare krukas?
- Losse kop en bus, of kop en bus uit 1 stuk?
- Cilinder(bussen); staal, brons of aluminium?
- Compressieverhouding?
- Korte slag of lange slag?
- Brandstof: benzine of methanol?
- Ontsteking: bougie of gloeiplug? en in het eerste geval; mechanisch of electrisch?

Zomaar een paar vragen die spontaan bij me opborrelen.

Hahaha hij is goed. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back