inderdaad , ik eigenlijk ook wel.. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dus ik zelf en jullie kenelijk ook hoop dat ik morgen naar school kan(niet bepaald wat een normaal persoon van mijn leeftijd snel zou zeggen maar ok)
Probeer jij maar eens 3 maanden thuis te zitten... dan schreeuw je wel om naar school te gaan.
Hoe is het met je voet?
Jij zit dan zeker ook al lang thuis.....![]()
Dit was gewoon een open deur.....
Net zoals mensen beloven foto's en filmpjes te plaatsen maar altijd net de digitale camera uitgeleend is, kapot is, het object niet in het bezit is en in dit gevak men met een been thuis zit.
Ik beweer in dit geval specifiek niets maar ik heb al genoeg topics voorbij zien komen dat mensen wat beweren en geen bewijs leveren met dit soort redenen/smoezen.
Jij zit dan zeker ook al lang thuis.....![]()
Klopt, maar dat is een typisch "tiepvaut".... "eens" als "is" schrijven als ook geen hoofdletters en punten gebruiken is geen typo maar een bewuste taalverloedering of vandaag de dag kan je al bijna stellen dat men het niet beter weet.
En om je een idee te geven heb ik ook last van woordblindheid of ook wel een vorm van dyslexie genoemd.
Het was een open deur, je kunt het je aantrekken of als positief kritiek zien.
De pot verwijt de ketel ... 't Is niet tiepvaut maar tiepvaud.Klopt, maar dat is een typisch "tiepvaut"....
Oh, dat geloof ik graag.
Zomaar even uit nieuwsgierigheid; wordt het een tweetakt, of een viertakt?
In het eerste geval:
- dwars-, omkeer-, ring-, kruis-, of gelijkstroomspoeling?
- zuiger-, membraan- of draaischijfsturing?
- blower, ja of nee? Zo nee, hoeveel carburateurs?
In het laatste geval:
- kleppen of kopschijf? In het eerste geval; twee of vier kleppen per cilinder? nokkenassen: onder of boven? In het eerste geval; stoterstangen of aandrijfriemen? In het tweede geval: aandrijfriemen of koningsassen?
- Hoe had je gedacht de drijfstanglagers uit te voeren; naaldlager of glijlager?
- En de drijfstangen zelf; deelbaar, of deelbare krukas?
- Losse kop en bus, of kop en bus uit 1 stuk?
- Cilinder(bussen); staal, brons of aluminium?
- Compressieverhouding?
- Korte slag of lange slag?
- Brandstof: benzine of methanol?
- Ontsteking: bougie of gloeiplug? en in het eerste geval; mechanisch of electrisch?
Zomaar een paar vragen die spontaan bij me opborrelen.
Geen goed idee,Ik heb de hoop opgegeven![]()
wrm niet vanavond ik ben nu wel benieuwd![]()